The Teaching of Art History and the Development of Students' Perceptual, The Teaching of Art History and the Development of Students' Perceptual, Verbal and Evaluative Skills
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156215" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156215 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výuka dějin umění a rozvoj percepčních, verbálních a hodnotících dovedností studentů
Original language description
Cílem publikace je podpořit reflektivní uvažování o umění a uměleckých dílech a pomoci rozvíjet percepční, verbální a hodnotící dovednosti studentů na čtyřletých gymnáziích a na vyšším stupni víceletých gymnázií. Cílem publikace je povzbudit výuku směřující k porozumění nejen vizuálním, ale také dalším kvalitám uměleckých děl a nabídnout několik postřehů, názorů a námětů k zamyšlení a k integraci do stávající praxe. V publikaci jsou představeny různé interpretační přístupy, pomocí nichž můžeme u studentů rozvíjet jak schopnost verbálního, tak i písemného projevu o umění a vizuálních obrazech. Dalšími řešenými tématy jsou vztah vyučovaného k potřebám reálného života a participativní přístupy k výuce. Se schopností interpretovat a posuzovat umění úzce souvisí i dovednost psaní a čtení o umění, o kterých je v knize také pojednáno.
Czech name
Výuka dějin umění a rozvoj percepčních, verbálních a hodnotících dovedností studentů
Czech description
Cílem publikace je podpořit reflektivní uvažování o umění a uměleckých dílech a pomoci rozvíjet percepční, verbální a hodnotící dovednosti studentů na čtyřletých gymnáziích a na vyšším stupni víceletých gymnázií. Cílem publikace je povzbudit výuku směřující k porozumění nejen vizuálním, ale také dalším kvalitám uměleckých děl a nabídnout několik postřehů, názorů a námětů k zamyšlení a k integraci do stávající praxe. V publikaci jsou představeny různé interpretační přístupy, pomocí nichž můžeme u studentů rozvíjet jak schopnost verbálního, tak i písemného projevu o umění a vizuálních obrazech. Dalšími řešenými tématy jsou vztah vyučovaného k potřebám reálného života a participativní přístupy k výuce. Se schopností interpretovat a posuzovat umění úzce souvisí i dovednost psaní a čtení o umění, o kterých je v knize také pojednáno.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-4637-0
Number of pages
136
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—