Pupil who Knows and Understands or the Importance of Stimulating Interaction for Effective Communication at Primary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A73577672" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:73577672 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Žák, který ví a zná, aneb význam podnětné interakce pro efektivní komunikaci v primární škole
Original language description
V souladu s cíli grantového projektu č. IGA_PdF_2015_007 s názvem Puberta - součást sexuální výchovy v systému českého a čínského školství představujeme vstup do problematiky interakce mezi učitelem a žákem. Zde vidíme, že je základním stavebním kamenem pro přijetí statusu partnerství dvou hlavních aktérů vzdělávacího procesu a může podpořit odstranění překážek pro řešení konkrétních otázek jako je sexuální výchova.
Czech name
Žák, který ví a zná, aneb význam podnětné interakce pro efektivní komunikaci v primární škole
Czech description
V souladu s cíli grantového projektu č. IGA_PdF_2015_007 s názvem Puberta - součást sexuální výchovy v systému českého a čínského školství představujeme vstup do problematiky interakce mezi učitelem a žákem. Zde vidíme, že je základním stavebním kamenem pro přijetí statusu partnerství dvou hlavních aktérů vzdělávacího procesu a může podpořit odstranění překážek pro řešení konkrétních otázek jako je sexuální výchova.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Magister : refexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
ISSN
1805-7152
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2015
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
17
Pages from-to
89-105
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—