All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pupil who Knows and Understands or the Importance of Stimulating Interaction for Effective Communication at Primary School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A73577672" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:73577672 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Žák, který ví a zná, aneb význam podnětné interakce pro efektivní komunikaci v primární škole

  • Original language description

    V souladu s cíli grantového projektu č. IGA_PdF_2015_007 s názvem Puberta - součást sexuální výchovy v systému českého a čínského školství představujeme vstup do problematiky interakce mezi učitelem a žákem. Zde vidíme, že je základním stavebním kamenem pro přijetí statusu partnerství dvou hlavních aktérů vzdělávacího procesu a může podpořit odstranění překážek pro řešení konkrétních otázek jako je sexuální výchova.

  • Czech name

    Žák, který ví a zná, aneb význam podnětné interakce pro efektivní komunikaci v primární škole

  • Czech description

    V souladu s cíli grantového projektu č. IGA_PdF_2015_007 s názvem Puberta - součást sexuální výchovy v systému českého a čínského školství představujeme vstup do problematiky interakce mezi učitelem a žákem. Zde vidíme, že je základním stavebním kamenem pro přijetí statusu partnerství dvou hlavních aktérů vzdělávacího procesu a může podpořit odstranění překážek pro řešení konkrétních otázek jako je sexuální výchova.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Magister : refexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu

  • ISSN

    1805-7152

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2015

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    17

  • Pages from-to

    89-105

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database