Teachers' approaches to the concept of multicultural education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A73585734" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:73585734 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přístupy pedagogů k pojetí multikulturní výchovy
Original language description
Cílem příspěvku je prezentovat přístup pedagogů základních a středních škol k průřezovému tématu multikulturní výchova. Vycházíme z výzkumného šetření uskutečněného metodami kvalitativního výzkumu ve školním roce 2014/2015, z něhož vybíráme dílčí zjištění o významu, přínosu i negativech multikulturní výchovy z pohledu pedagogů.
Czech name
Přístupy pedagogů k pojetí multikulturní výchovy
Czech description
Cílem příspěvku je prezentovat přístup pedagogů základních a středních škol k průřezovému tématu multikulturní výchova. Vycházíme z výzkumného šetření uskutečněného metodami kvalitativního výzkumu ve školním roce 2014/2015, z něhož vybíráme dílčí zjištění o významu, přínosu i negativech multikulturní výchovy z pohledu pedagogů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Studentské fórum XV
ISBN
978-80-7454-583-2
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Number of pages
12
Pages from-to
65-76
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati
Place of publication
Zlín
Event location
Velké Bílovice
Event date
Dec 3, 2015
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—