All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reflections on projects focused on children's composing in music magazines in german speaking countries in the 1950s and 1960s Reflections on projects focused on children's composing in music magazines in german speaking countries in the 1950s and 1960s - Part 2

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A33161286" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:33161286 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Reflexe projektů zaměřených na komponování dětí v hudební publicistice německy mluvících zemí v 50. a 60. letech 20. století - 2. část

  • Original language description

    Témata rozvíjení kreativity dětí, elementární komponování, nazývané dnes taktéž composing in the classroom, záměrné uspořádávání zvuků do vlastních dětských kompozic, a to vše v rámci běžné výuky hudební výchovy ve všeobecně vzdělávacích institucích, bylo v hudebních periodikách v bývalém Československu v období 50. let 20. století zmiňováno spíše okrajově, podobně jako v tisku zahraničním. Již od období 60. let 20. století však považuje zahraniční hudební publicistika toto téma za natolik naléhavé, že se počet publikovaných textů k tématu postupně zvyšuje, až v následujících dekádách několika násobně převýší československou produkci.

  • Czech name

    Reflexe projektů zaměřených na komponování dětí v hudební publicistice německy mluvících zemí v 50. a 60. letech 20. století - 2. část

  • Czech description

    Témata rozvíjení kreativity dětí, elementární komponování, nazývané dnes taktéž composing in the classroom, záměrné uspořádávání zvuků do vlastních dětských kompozic, a to vše v rámci běžné výuky hudební výchovy ve všeobecně vzdělávacích institucích, bylo v hudebních periodikách v bývalém Československu v období 50. let 20. století zmiňováno spíše okrajově, podobně jako v tisku zahraničním. Již od období 60. let 20. století však považuje zahraniční hudební publicistika toto téma za natolik naléhavé, že se počet publikovaných textů k tématu postupně zvyšuje, až v následujících dekádách několika násobně převýší československou produkci.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AL - Art, architecture, cultural heritage

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA408%2F09%2F0121" target="_blank" >GA408/09/0121: Resarch on post-indeterminacy composing methods: classroom composing</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Hudební výchova - časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní

  • ISSN

    1210-3683

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    24

  • Issue of the periodical within the volume

    1-2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    9-11

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database