Computer games and possibilities of their use among basic school pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73578318" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73578318 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-201601-0002_POCITACOVE_HRY_A_ZPUSOB_JEJICH_VYUZIVANI_U_ZAKU_ZAKLADNICH_SKOL.php" target="_blank" >http://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-201601-0002_POCITACOVE_HRY_A_ZPUSOB_JEJICH_VYUZIVANI_U_ZAKU_ZAKLADNICH_SKOL.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.002" target="_blank" >10.5507/tvv.2016.002</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Počítačové hry a způsob jejich využívání u žáků základních škol
Original language description
Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byl zjišťován způsob využívání počítačových her u žáků základních škol, míra hraní počítačových her a případné závislostní chování v souvislosti s počítačovými hrami. Jako metoda sběru dat byl použit dotazník, jeho výsledky byly vyhodnoceny a shrnuty do přehledných tabulek. Bylo zjištěno, že 96,1 % všech žáků základních škol hraje počítačové hry, 26,4 % žáků hraje 3 a více hodin denně, a 14,6 % žáků vykazuje závislostní chování.
Czech name
Počítačové hry a způsob jejich využívání u žáků základních škol
Czech description
Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byl zjišťován způsob využívání počítačových her u žáků základních škol, míra hraní počítačových her a případné závislostní chování v souvislosti s počítačovými hrami. Jako metoda sběru dat byl použit dotazník, jeho výsledky byly vyhodnoceny a shrnuty do přehledných tabulek. Bylo zjištěno, že 96,1 % všech žáků základních škol hraje počítačové hry, 26,4 % žáků hraje 3 a více hodin denně, a 14,6 % žáků vykazuje závislostní chování.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Volume of the periodical
9
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
10-19
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—