Climate of a School and its Influence School Prevention Methodologist and Social Pedagogist at an Elementary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73578778" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73578778 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Klima školy a jeho ovlivnění školním metodikem prevence a sociálním pedagogem v základní škole
Original language description
V příspěvku se zabýváme projektem Pedagogické fakulty UP v Olomouci, který byl realizovaný v roce 2015. Projekt nese název Klima školy a jeho ovlivnění školním metodikem prevence a sociálním pedagogem v základní škole. Řešitelský tým, který sestával z osmi členů (Helena Grecmanová, Jitka Skopalová, Zdenka Nováková, Dagmar Pitnerová, Tereza Raszková, Kateřina Peřinová, Pavlína Ježková a Lucie Blaštíková) se zabývat třemi důležitými oblasti, které ovlivňují a výrazně se podílí na prostředí základní školy. Mezi zmíněné oblasti patří klima školy, profese sociálního pedagoga a problematika rizikového chování v základní škole. Oblasti blíže popisuji v části zaměřené na teoretická východiska. V příspěvku dále uvádíme popis výzkumného šetření, které bylo realizováno v České republice, ale také na Slovensku a interpretaci výsledků. V projektu byla zvolena smíšená strategie výzkumu, a tak výsledky z kvalitativní části mají pouze deskriptivní charakter ve vztahu k základním školám, které byly zapojeny do výzkumného šetření.
Czech name
Klima školy a jeho ovlivnění školním metodikem prevence a sociálním pedagogem v základní škole
Czech description
V příspěvku se zabýváme projektem Pedagogické fakulty UP v Olomouci, který byl realizovaný v roce 2015. Projekt nese název Klima školy a jeho ovlivnění školním metodikem prevence a sociálním pedagogem v základní škole. Řešitelský tým, který sestával z osmi členů (Helena Grecmanová, Jitka Skopalová, Zdenka Nováková, Dagmar Pitnerová, Tereza Raszková, Kateřina Peřinová, Pavlína Ježková a Lucie Blaštíková) se zabývat třemi důležitými oblasti, které ovlivňují a výrazně se podílí na prostředí základní školy. Mezi zmíněné oblasti patří klima školy, profese sociálního pedagoga a problematika rizikového chování v základní škole. Oblasti blíže popisuji v části zaměřené na teoretická východiska. V příspěvku dále uvádíme popis výzkumného šetření, které bylo realizováno v České republice, ale také na Slovensku a interpretaci výsledků. V projektu byla zvolena smíšená strategie výzkumu, a tak výsledky z kvalitativní části mají pouze deskriptivní charakter ve vztahu k základním školám, které byly zapojeny do výzkumného šetření.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
PhD existence 2016 Česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech
ISBN
978-80-244-4964-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
1-7
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Feb 8, 2016
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—