Outline of the questionnaire in the context of research pedagogical aspects of Camphill
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579723" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579723 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Návrh dotazníku v kontextu výzkumu pedagogických aspektů camphillu
Original language description
Příspěvek seznamuje s výzkumnou oblastí disertační práce autorky, jejímž tématem je hnutí Camphill. Definuje klíčové pojmy a poskytuje stručný vhled do současného stavu poznání problematiky v České republice. Dále seznamuje s tvorbou výzkumného nástroje, který bude využit pro dosažení jednoho ze stanovených cílů disertační práce.
Czech name
Návrh dotazníku v kontextu výzkumu pedagogických aspektů camphillu
Czech description
Příspěvek seznamuje s výzkumnou oblastí disertační práce autorky, jejímž tématem je hnutí Camphill. Definuje klíčové pojmy a poskytuje stručný vhled do současného stavu poznání problematiky v České republice. Dále seznamuje s tvorbou výzkumného nástroje, který bude využit pro dosažení jednoho ze stanovených cílů disertační práce.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XI.
ISBN
978-80-244-4990-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
274-280
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Nov 10, 2015
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—