Bibliotherapeutic potential of students of the Institute of Special Pedagogical Studies PdFUP Olomouc
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73582384" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73582384 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Biblioterapeutický potenciál studentů Ústavu speciálně pedagogických studií PdFUP Olomouc
Original language description
Příspěvek se zabývá výzkumem čtenářských preferencí studentů Ústavu speciálně pedagogických studií PdFUP v Olomouci a jejich kreativním potenciálem, který prokázali v rámci plnění zadaných biblioterapeutických úkolů a který se týkal tvůrčího psaní zaměřeného na prózu, poezii i poetické hříčky se slovy. Sběr dat probíhal v průběhu let 2014 - 2016 a zapojili se do něj studenti bakalářského i magisterského studia speciální pedagogiky oboru dramaterapie a studenti dalších oborů ÚSS PdFUP, kteří si vybrali biblioterapii, případně poetoterapii jako volitelné studijní předměty. Výsledkem kvalitativně i kvantitativně pojatého šetření je stanovení charakteristiky typického studenta, která vykazuje střední hodnoty všech získaných dat a umožňuje přehledně znázornit část terapeutické výbavy studentovy osobnosti.
Czech name
Biblioterapeutický potenciál studentů Ústavu speciálně pedagogických studií PdFUP Olomouc
Czech description
Příspěvek se zabývá výzkumem čtenářských preferencí studentů Ústavu speciálně pedagogických studií PdFUP v Olomouci a jejich kreativním potenciálem, který prokázali v rámci plnění zadaných biblioterapeutických úkolů a který se týkal tvůrčího psaní zaměřeného na prózu, poezii i poetické hříčky se slovy. Sběr dat probíhal v průběhu let 2014 - 2016 a zapojili se do něj studenti bakalářského i magisterského studia speciální pedagogiky oboru dramaterapie a studenti dalších oborů ÚSS PdFUP, kteří si vybrali biblioterapii, případně poetoterapii jako volitelné studijní předměty. Výsledkem kvalitativně i kvantitativně pojatého šetření je stanovení charakteristiky typického studenta, která vykazuje střední hodnoty všech získaných dat a umožňuje přehledně znázornit část terapeutické výbavy studentovy osobnosti.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50300 - Education
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Expresívne terapie vo vedách o človeku
ISBN
978-80-561-0473-6
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Number of pages
8
Pages from-to
260-267
Publisher name
Verbum - vydavateľstvo Katolickej univerzity
Place of publication
Ružomberok
Event location
Ružomberok, Slovakia
Event date
Jan 26, 2017
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—