Educational Paradoxes in the Context of Didactics of Civics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73585536" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73585536 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výchovné paradoxy v kontextu didaktiky společenských věd
Original language description
Monografie má charakter teoretické studie a prezentuje výchovné paradoxy a jejich reflexi učiteli vybraných společenskovědních předmětů na sekundárním stupni vzdělávání. Z hlediska teoretického ukotvení tématu čerpá předkládaná práce oporu v pedagogice, konkrétně ve speciálních (oborových a předmětových) didaktikách.
Czech name
Výchovné paradoxy v kontextu didaktiky společenských věd
Czech description
Monografie má charakter teoretické studie a prezentuje výchovné paradoxy a jejich reflexi učiteli vybraných společenskovědních předmětů na sekundárním stupni vzdělávání. Z hlediska teoretického ukotvení tématu čerpá předkládaná práce oporu v pedagogice, konkrétně ve speciálních (oborových a předmětových) didaktikách.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7557-111-3
Number of pages
140
Publisher name
Nakladatelství Epocha
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—