All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

External Conditions of Teaching Material Technology in Preparation of Technical Education Teachers and their Influence: Industry 4.0

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73589234" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73589234 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2018/02/15.pdf" target="_blank" >https://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2018/02/15.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2018.025" target="_blank" >10.5507/tvv.2018.025</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vnější podmínky výuky materiálových technologií v přípravě učitelů technických předmětů a jejich vliv: Průmysl 4.0

  • Original language description

    Předmětem stati jsou soudobé vlivy současných trendů rozvoje digitalizace ve výrobě, službách i spotřebě, označovaných souhrnně jako Průmysl 4.0, na výuku „klasických, strojírenských technologií“. Tyto technologie, převážně strojírenské, jsou zaměřeny na zpracování materiálů především změnou tvaru a vlastností materiálů. Jsou těžištěm výuky předmětu nazývaného „materiály a technologie“, jež je tradiční součástí přípravy učitelů technických předmětů. Průmysl 4.0 vytváří závažné vnější podmínky této výuky, tato problematika je těžištěm obsahu stati. Dále se v těchto okolnostech dotkneme širších souvislostí výuky, jde zejména o informační funkci či poradenství při kariérovém rozhodování žáků, dále o míru uplatnění znalostí v praktických činnostech.

  • Czech name

    Vnější podmínky výuky materiálových technologií v přípravě učitelů technických předmětů a jejich vliv: Průmysl 4.0

  • Czech description

    Předmětem stati jsou soudobé vlivy současných trendů rozvoje digitalizace ve výrobě, službách i spotřebě, označovaných souhrnně jako Průmysl 4.0, na výuku „klasických, strojírenských technologií“. Tyto technologie, převážně strojírenské, jsou zaměřeny na zpracování materiálů především změnou tvaru a vlastností materiálů. Jsou těžištěm výuky předmětu nazývaného „materiály a technologie“, jež je tradiční součástí přípravy učitelů technických předmětů. Průmysl 4.0 vytváří závažné vnější podmínky této výuky, tato problematika je těžištěm obsahu stati. Dále se v těchto okolnostech dotkneme širších souvislostí výuky, jde zejména o informační funkci či poradenství při kariérovém rozhodování žáků, dále o míru uplatnění znalostí v praktických činnostech.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    11 (2018)

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    140-147

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database