All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Dynamika dílčích funkcí u předškoláků a žáků mladšího školního věku

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73594056" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73594056 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.18.24454009" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/pdf.18.24454009</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.18.24454009" target="_blank" >10.5507/pdf.18.24454009</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Dynamika dílčích funkcí u předškoláků a žáků mladšího školního věku

  • Original language description

    Publikace obsahuje výsledky parciálních šetření šířeji orientovaného výzkumného projektu realizovaného na Ústavu speciálněpedagogických studií olomoucké pedagogické fakulty. Výzkum byl zaměřen na faktory ovlivňující dynamiku edukability dětí a žáků s potřebou spciálněpedagogických podpůrných opatření, tj. speciálními vzdělávacími potřebami a vychází převážně z kvantitativního designu, kvalitativní šetření bylo komplemtární (spíše ilustrační) povahy.

  • Czech name

    Dynamika dílčích funkcí u předškoláků a žáků mladšího školního věku

  • Czech description

    Publikace obsahuje výsledky parciálních šetření šířeji orientovaného výzkumného projektu realizovaného na Ústavu speciálněpedagogických studií olomoucké pedagogické fakulty. Výzkum byl zaměřen na faktory ovlivňující dynamiku edukability dětí a žáků s potřebou spciálněpedagogických podpůrných opatření, tj. speciálními vzdělávacími potřebami a vychází převážně z kvantitativního designu, kvalitativní šetření bylo komplemtární (spíše ilustrační) povahy.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-5400-9

  • Number of pages

    90

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book