All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Theatro-therapeutical and fairytale-therapeutical attitudes for drama and literature courses

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73601737" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73601737 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://imuza.upol.cz/publikace/Polinek-Teatroterapeuticke.pdf" target="_blank" >https://imuza.upol.cz/publikace/Polinek-Teatroterapeuticke.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.20.24456683" target="_blank" >10.5507/pdf.20.24456683</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Teatroterapeutické a skazkoterapeutické přístupy pro literárně-dramatické obory

  • Original language description

    Publikace má za cíl inspirovat pedagogy (nejen) v rámci ZUŠ k využívání metod a principů expresivních terapií v divadelní tvorbě s žáky. Dále je na základě výzkumů pojednáno o specifickém divadle jako o uměleckém přístupu, který, právě skrze divadelní tvorbu herců s postižením, zkvalitňuje a rozšiřuje divadelní umění jako takové. Publikace se dále zabývá skazkoterapií, tedy přístupem, který využívá pohádkové metafory v rámci léčby a ukazuje tak možnosti jejich využití ve výuce na základních uměleckých školách. Se stejným záměrem je pojednáno o fenoménu příběhu v souvislosti s uměním a poznáním. Publikace se také zaměřuje na specifika vzdělávání žáků s PAS a syndromem ADHD a na naplňování základních psychických potřeb.

  • Czech name

    Teatroterapeutické a skazkoterapeutické přístupy pro literárně-dramatické obory

  • Czech description

    Publikace má za cíl inspirovat pedagogy (nejen) v rámci ZUŠ k využívání metod a principů expresivních terapií v divadelní tvorbě s žáky. Dále je na základě výzkumů pojednáno o specifickém divadle jako o uměleckém přístupu, který, právě skrze divadelní tvorbu herců s postižením, zkvalitňuje a rozšiřuje divadelní umění jako takové. Publikace se dále zabývá skazkoterapií, tedy přístupem, který využívá pohádkové metafory v rámci léčby a ukazuje tak možnosti jejich využití ve výuce na základních uměleckých školách. Se stejným záměrem je pojednáno o fenoménu příběhu v souvislosti s uměním a poznáním. Publikace se také zaměřuje na specifika vzdělávání žáků s PAS a syndromem ADHD a na naplňování základních psychických potřeb.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-5748-2

  • Number of pages

    106

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book