All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Comparison of Partial Functions in the First Grade Pupils and Those who have been Diagnosed with Deficities in Partial Functions and Pupils in Suspection of Deficites – Auditive Initiative Material and Spatial Orientation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73607495" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73607495 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.unipo.sk/public/media/26527/%C5%A0t%C3%BAdie%20zo%20%C5%A1peci%C3%A1lnej%20pedagogiky%202021,%20ro%C4%8D.%2010,%20%C4%8D.%202.pdf" target="_blank" >https://www.unipo.sk/public/media/26527/%C5%A0t%C3%BAdie%20zo%20%C5%A1peci%C3%A1lnej%20pedagogiky%202021,%20ro%C4%8D.%2010,%20%C4%8D.%202.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komparace dílčích funkcí u žáků prvních ročníků základních škol intaktních s diagnostikovanými deficity dílčích funkcí a žáků se suspekcí deficitů – auditivní podnětový materiál a prostorová orientace

  • Original language description

    Článek poskytuje vhled do procesní stránky i teoretického rámce šetření faktorů ovlivňujících edukabilitu a školní (ne)úspěšnost dětí mladšího školního věku, probíhajícího v rámci výzkumného projektu Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci (v kontextu širšího výzkumného projektu), ze kterého představovaná data vycházejí. Zaměřuje se na rozdíly v úrovni měřených bazálních funkcí podle široce zavedené metodiky diagnostického a reedukačního cvičení autorky B. Sindelar u intaktních žáků prvních ročníků, u žáků s diagnostikovanými deficity dílčích funkcí a u žáků se suspekcí k těmto deficitům

  • Czech name

    Komparace dílčích funkcí u žáků prvních ročníků základních škol intaktních s diagnostikovanými deficity dílčích funkcí a žáků se suspekcí deficitů – auditivní podnětový materiál a prostorová orientace

  • Czech description

    Článek poskytuje vhled do procesní stránky i teoretického rámce šetření faktorů ovlivňujících edukabilitu a školní (ne)úspěšnost dětí mladšího školního věku, probíhajícího v rámci výzkumného projektu Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci (v kontextu širšího výzkumného projektu), ze kterého představovaná data vycházejí. Zaměřuje se na rozdíly v úrovni měřených bazálních funkcí podle široce zavedené metodiky diagnostického a reedukačního cvičení autorky B. Sindelar u intaktních žáků prvních ročníků, u žáků s diagnostikovanými deficity dílčích funkcí a u žáků se suspekcí k těmto deficitům

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Štúdie zo špeciálnej pedagogiky

  • ISSN

    2585-7363

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    10

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    36-46

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database