Comparison of Partial Functions in the First Grade Pupils and Those who have been Diagnosed with Deficities in Partial Functions and Pupils in Suspection of Deficites – Auditive Initiative Material and Spatial Orientation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73607495" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73607495 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.unipo.sk/public/media/26527/%C5%A0t%C3%BAdie%20zo%20%C5%A1peci%C3%A1lnej%20pedagogiky%202021,%20ro%C4%8D.%2010,%20%C4%8D.%202.pdf" target="_blank" >https://www.unipo.sk/public/media/26527/%C5%A0t%C3%BAdie%20zo%20%C5%A1peci%C3%A1lnej%20pedagogiky%202021,%20ro%C4%8D.%2010,%20%C4%8D.%202.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komparace dílčích funkcí u žáků prvních ročníků základních škol intaktních s diagnostikovanými deficity dílčích funkcí a žáků se suspekcí deficitů – auditivní podnětový materiál a prostorová orientace
Original language description
Článek poskytuje vhled do procesní stránky i teoretického rámce šetření faktorů ovlivňujících edukabilitu a školní (ne)úspěšnost dětí mladšího školního věku, probíhajícího v rámci výzkumného projektu Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci (v kontextu širšího výzkumného projektu), ze kterého představovaná data vycházejí. Zaměřuje se na rozdíly v úrovni měřených bazálních funkcí podle široce zavedené metodiky diagnostického a reedukačního cvičení autorky B. Sindelar u intaktních žáků prvních ročníků, u žáků s diagnostikovanými deficity dílčích funkcí a u žáků se suspekcí k těmto deficitům
Czech name
Komparace dílčích funkcí u žáků prvních ročníků základních škol intaktních s diagnostikovanými deficity dílčích funkcí a žáků se suspekcí deficitů – auditivní podnětový materiál a prostorová orientace
Czech description
Článek poskytuje vhled do procesní stránky i teoretického rámce šetření faktorů ovlivňujících edukabilitu a školní (ne)úspěšnost dětí mladšího školního věku, probíhajícího v rámci výzkumného projektu Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci (v kontextu širšího výzkumného projektu), ze kterého představovaná data vycházejí. Zaměřuje se na rozdíly v úrovni měřených bazálních funkcí podle široce zavedené metodiky diagnostického a reedukačního cvičení autorky B. Sindelar u intaktních žáků prvních ročníků, u žáků s diagnostikovanými deficity dílčích funkcí a u žáků se suspekcí k těmto deficitům
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Štúdie zo špeciálnej pedagogiky
ISSN
2585-7363
e-ISSN
—
Volume of the periodical
10
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
11
Pages from-to
36-46
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—