All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Preschool Children and Their preconceptions of Nature in a Nursery School Setting

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73612877" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73612877 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://hrcak.srce.hr/270521" target="_blank" >https://hrcak.srce.hr/270521</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Děti předškolního věku a jejich prekoncepce přírody v prostředí české mateřské školy

  • Original language description

    V předkládaném textu se věnujeme tématu přírodovědné pregramotnosti dětí předškolního věku s bližším zaměřením na jejich prekoncepce přírody v podmínkách současné mateřské školy v České republice. Mezi stěžejní cíle tohoto příspěvku řadíme: zjistit, jak děti interpretují termín příroda. Cíl a zaměření práce vychází z předpokladu, že pokud nějakému tématu dobře teoreticky porozumíme, tím získáváme o danou oblast i větší zájem v rovině praktické. V kontextu přírody a její ochrany lze tuto myšlenku interpretovat jako: pokud přírodě a jejím základním zákonnostem porozumíme, pak ji i lépe můžeme ochraňovat. Právě ochrana přírody a životního prostředí nabývá neustále na aktuálnosti a je nutné se touto oblastí zabývat již od ranného dětství, a to napříč celosvětovým spektrem.

  • Czech name

    Děti předškolního věku a jejich prekoncepce přírody v prostředí české mateřské školy

  • Czech description

    V předkládaném textu se věnujeme tématu přírodovědné pregramotnosti dětí předškolního věku s bližším zaměřením na jejich prekoncepce přírody v podmínkách současné mateřské školy v České republice. Mezi stěžejní cíle tohoto příspěvku řadíme: zjistit, jak děti interpretují termín příroda. Cíl a zaměření práce vychází z předpokladu, že pokud nějakému tématu dobře teoreticky porozumíme, tím získáváme o danou oblast i větší zájem v rovině praktické. V kontextu přírody a její ochrany lze tuto myšlenku interpretovat jako: pokud přírodě a jejím základním zákonnostem porozumíme, pak ji i lépe můžeme ochraňovat. Právě ochrana přírody a životního prostředí nabývá neustále na aktuálnosti a je nutné se touto oblastí zabývat již od ranného dětství, a to napříč celosvětovým spektrem.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Magistra Iadertina

  • ISSN

    1846-3606

  • e-ISSN

    1849-0018

  • Volume of the periodical

    16

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    HR - CROATIA

  • Number of pages

    18

  • Pages from-to

    39-56

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database