Conception of Puberty in Primary School Pupils in Hungary
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73617858" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73617858 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://kpv.upol.cz/download/magister/Magister_2021-2.pdf" target="_blank" >http://kpv.upol.cz/download/magister/Magister_2021-2.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pojetí puberty u žáků primární školy v Maďarsku
Original language description
Puberta je významným mezníkem v životě žáků základních škol a je spojena s řadou biologických, psychických, emocionálních a sociálních změn. Pro tyto změny žáci v cílové skupině často ještě hledají vhodná pojmenování, a stěží si tak budují ucelenou představu o důležitosti puberty pro jejich budoucí život, nastavování vztahů s lidmi kolem sebe, ať už jde o otevřenost v komunikaci nebo informovanost o počátcích jejich měnící se role ve společnosti. Význam puberty a jejího pojetí u dětí v předpubertálním věku souvisí s mírou a adekvátností informací, které k nim přicházejí z bezpečných a spolehlivých zdrojů. Příspěvek je popisem dotazníkového šetření, ve kterém jsme se zaměřili na pojetí puberty u skupiny žáků základních škol v Maďarsku ve vztahu k informačním zdrojům.
Czech name
Pojetí puberty u žáků primární školy v Maďarsku
Czech description
Puberta je významným mezníkem v životě žáků základních škol a je spojena s řadou biologických, psychických, emocionálních a sociálních změn. Pro tyto změny žáci v cílové skupině často ještě hledají vhodná pojmenování, a stěží si tak budují ucelenou představu o důležitosti puberty pro jejich budoucí život, nastavování vztahů s lidmi kolem sebe, ať už jde o otevřenost v komunikaci nebo informovanost o počátcích jejich měnící se role ve společnosti. Význam puberty a jejího pojetí u dětí v předpubertálním věku souvisí s mírou a adekvátností informací, které k nim přicházejí z bezpečných a spolehlivých zdrojů. Příspěvek je popisem dotazníkového šetření, ve kterém jsme se zaměřili na pojetí puberty u skupiny žáků základních škol v Maďarsku ve vztahu k informačním zdrojům.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Magister : refexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
ISSN
1805-7152
e-ISSN
2571-1342
Volume of the periodical
2021
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
28
Pages from-to
24-51
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—