Social Competence of a Child upon Entering Primary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F22%3A73612063" target="_blank" >RIV/61989592:15410/22:73612063 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333191950" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333191950</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sociální kompetence jedince při vstupu do ZŠ
Original language description
Publikace je zaměřena na seznámení s problematikou sociálních kompetencí žáků při vstupu do základního vzdělávání, s akcentem na korelaci úrovně sociálních kompetencí dětí předškolního věku, zjišťované prostřednictvím kontinuální pedagogické diagnostiky a následnou mírou adaptační úrovně v 1. ročníku základní školy.
Czech name
Sociální kompetence jedince při vstupu do ZŠ
Czech description
Publikace je zaměřena na seznámení s problematikou sociálních kompetencí žáků při vstupu do základního vzdělávání, s akcentem na korelaci úrovně sociálních kompetencí dětí předškolního věku, zjišťované prostřednictvím kontinuální pedagogické diagnostiky a následnou mírou adaptační úrovně v 1. ročníku základní školy.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-6078-9
Number of pages
103
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—