All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluation of the Quality of History and Civics Textbooks by Pupils at the Second Level of Elementary Schools and Secondary Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F22%3A73617548" target="_blank" >RIV/61989592:15410/22:73617548 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2022.pdf" target="_blank" >https://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2022.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení kvality učebnic dějepisu a občanské nauky žáky na druhém stupni základních škol a středních školách

  • Original language description

    Učebnice jsou chápány jako základní materiální didaktický prostředek, jedná se o učební texty přizpůsobené potřebám žáků dle typu školy, ročníku a předmětu (Maňák &amp; Švec, 2003). Práce s učebnicí představuje dodnes hojně užívanou výukovou metodu, nabízející baterii učebních úloh, jimiž lze probírané učivo nabýt, procvičit, hlouběji pochopit, aplikovat a evaluovat. V příspěvku je diskutována role učebnic při vyučování dějepisu a občanské nauky na druhém stupni základních škol a školách středních, a představen design kvantitativního výzkumu, který byl realizován na několika základních a středních školách v České republice.

  • Czech name

    Hodnocení kvality učebnic dějepisu a občanské nauky žáky na druhém stupni základních škol a středních školách

  • Czech description

    Učebnice jsou chápány jako základní materiální didaktický prostředek, jedná se o učební texty přizpůsobené potřebám žáků dle typu školy, ročníku a předmětu (Maňák &amp; Švec, 2003). Práce s učebnicí představuje dodnes hojně užívanou výukovou metodu, nabízející baterii učebních úloh, jimiž lze probírané učivo nabýt, procvičit, hlouběji pochopit, aplikovat a evaluovat. V příspěvku je diskutována role učebnic při vyučování dějepisu a občanské nauky na druhém stupni základních škol a školách středních, a představen design kvantitativního výzkumu, který byl realizován na několika základních a středních školách v České republice.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Recenzovaný sborník příspěvků z Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2022

  • ISBN

    978-80-87952-37-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    812-819

  • Publisher name

    Magnanimitas

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Jan 5, 2023

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article