A Promotion of Students' Critical Thinking Skills – the Challenge of Teaching Philosophy in Secondary Grammar Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F22%3A73618152" target="_blank" >RIV/61989592:15410/22:73618152 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://drive.google.com/file/d/1inlseHD6yp7pNcax6yCF61O_HUlHj0ME/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1inlseHD6yp7pNcax6yCF61O_HUlHj0ME/view</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podpora dovedností žáků souvisejících s kritickým myšlením – výzva pro výuku filozofie na gymnáziích
Original language description
Příspěvek se zabývá klíčovými termíny související s výzkumem identifikujícím kritická místa v kurikulu filozofie, popisujícím příčiny jejich vzniku a jejich specifikaci. Na základě výzkumných zjištění byly navrženy didaktické náměty do modelových jednotek výuky filozofie, které by dané kritické místo měly eliminovat, a navíc podporovat rozvoj kritického myšlení a směřovat k naplňování vyšších výukových cílů. Tyto materiály budou stručně představeny a v další fázi výzkumu kriticky zhodnoceny respondenty výzkumu – aktivními učiteli.
Czech name
Podpora dovedností žáků souvisejících s kritickým myšlením – výzva pro výuku filozofie na gymnáziích
Czech description
Příspěvek se zabývá klíčovými termíny související s výzkumem identifikujícím kritická místa v kurikulu filozofie, popisujícím příčiny jejich vzniku a jejich specifikaci. Na základě výzkumných zjištění byly navrženy didaktické náměty do modelových jednotek výuky filozofie, které by dané kritické místo měly eliminovat, a navíc podporovat rozvoj kritického myšlení a směřovat k naplňování vyšších výukových cílů. Tyto materiály budou stručně představeny a v další fázi výzkumu kriticky zhodnoceny respondenty výzkumu – aktivními učiteli.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-280-0090-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
132-136
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Babice u Prahy
Event date
Aug 29, 2022
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—