All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

A Promotion of Students' Critical Thinking Skills – the Challenge of Teaching Philosophy in Secondary Grammar Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F22%3A73618152" target="_blank" >RIV/61989592:15410/22:73618152 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://drive.google.com/file/d/1inlseHD6yp7pNcax6yCF61O_HUlHj0ME/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1inlseHD6yp7pNcax6yCF61O_HUlHj0ME/view</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podpora dovedností žáků souvisejících s kritickým myšlením – výzva pro výuku filozofie na gymnáziích

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá klíčovými termíny související s výzkumem identifikujícím kritická místa v kurikulu filozofie, popisujícím příčiny jejich vzniku a jejich specifikaci. Na základě výzkumných zjištění byly navrženy didaktické náměty do modelových jednotek výuky filozofie, které by dané kritické místo měly eliminovat, a navíc podporovat rozvoj kritického myšlení a směřovat k naplňování vyšších výukových cílů. Tyto materiály budou stručně představeny a v další fázi výzkumu kriticky zhodnoceny respondenty výzkumu – aktivními učiteli.

  • Czech name

    Podpora dovedností žáků souvisejících s kritickým myšlením – výzva pro výuku filozofie na gymnáziích

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá klíčovými termíny související s výzkumem identifikujícím kritická místa v kurikulu filozofie, popisujícím příčiny jejich vzniku a jejich specifikaci. Na základě výzkumných zjištění byly navrženy didaktické náměty do modelových jednotek výuky filozofie, které by dané kritické místo měly eliminovat, a navíc podporovat rozvoj kritického myšlení a směřovat k naplňování vyšších výukových cílů. Tyto materiály budou stručně představeny a v další fázi výzkumu kriticky zhodnoceny respondenty výzkumu – aktivními učiteli.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-280-0090-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    132-136

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Babice u Prahy

  • Event date

    Aug 29, 2022

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article