Musicophiletic intervention in Kindergarten
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73623540" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73623540 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333203427" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333203427</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Muzikofiletická intervence v MŠ
Original language description
Realizace workshopu, který byl uspořádán v rámci podpora Fondu P PdF UPOL, proběhla na MŠ Radova ve třech skupinách. Setkání byla vedena za přítomnosti dětí batolecího a předškolního věku prožitkovou formou s následným metodickým a didaktickým ukotvením pro pedagogy a asistenty MŠ. Cíle pro workshop S hudbou Spolu byly určeny dle adekvátního hudebního i nehudebního vývoje dětí raného a předškolního věku s ohledem na aktuální potřeby, v bio-, psycho-, sociální a spirituální rovině. Každá lekce měla rituální úvod a závěr, kontaktní písně, aktivizační a relaxační techniky, zpěv písní s instrumentálním doprovodem, hudebně-dramatické hry. V závěru probíhala reflexe „odcházím a odnáším si…“ – paní učitelky pojmenovaly úspěchy každé třídy, co pro ně bylo důležité, co děti a paní učitelky zvládly.Pro pedagogy: metodické a didaktické zásady v hudební podpoře, pravidla, vedení reflexe. Workshop byl veden formou přímé muzikofiletické intervence.
Czech name
Muzikofiletická intervence v MŠ
Czech description
Realizace workshopu, který byl uspořádán v rámci podpora Fondu P PdF UPOL, proběhla na MŠ Radova ve třech skupinách. Setkání byla vedena za přítomnosti dětí batolecího a předškolního věku prožitkovou formou s následným metodickým a didaktickým ukotvením pro pedagogy a asistenty MŠ. Cíle pro workshop S hudbou Spolu byly určeny dle adekvátního hudebního i nehudebního vývoje dětí raného a předškolního věku s ohledem na aktuální potřeby, v bio-, psycho-, sociální a spirituální rovině. Každá lekce měla rituální úvod a závěr, kontaktní písně, aktivizační a relaxační techniky, zpěv písní s instrumentálním doprovodem, hudebně-dramatické hry. V závěru probíhala reflexe „odcházím a odnáším si…“ – paní učitelky pojmenovaly úspěchy každé třídy, co pro ně bylo důležité, co děti a paní učitelky zvládly.Pro pedagogy: metodické a didaktické zásady v hudební podpoře, pravidla, vedení reflexe. Workshop byl veden formou přímé muzikofiletické intervence.
Classification
Type
W - Workshop organization
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Event location
Mateřská škola Radova, Olomouc
Event country
CZ - CZECH REPUBLIC
Event starting date
—
Event ending date
—
Total number of attendees
70
Foreign attendee count
—
Type of event by attendee nationality
CST - Celostátní akce