All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Don't be afraid of kindergarten practice

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73629307" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73629307 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nebojme se praxe v MŠ

  • Original language description

    Akce P-Fondu Nebojme se praxe se konala pro podporu studentek Učitelství pro mateřské školy, 2. ročník v předmětu Didaktika hudební výchovy 1 (KHV/DH1@). Studentky oboru Předškolní pedagogika si připravily prezentace aktivně i receptivně. V předmětu Hudební výchovy v kurikulu MŠ 1 (KHV/PH1@) dr. Kružíková vedla přípravnou diskusi – co vnímají jako důležité pro podporu do praxe svých kolegyň, studentek, nižších ročníků – jaké zkušenosti sdílet, jaké jsou limity praxí, na co si dát pozor. Studentky společně formovaly myšlenkovou mapu a následně samostatně tvořily prezentace a podpůrné výstupy a materiály pro studentky UMŠ.Studentky odvedly skvělou práci a prezentovaly všechny zajímavě, připraveně, zábavně a podpůrně. Všechny studentky oboru Předškolní pedagogika, 2. ročník. se pro akci Nebojme se praxe samy přihlásily.-Pelikánová Agáta D23909:prezentace: pro a proti na praxi, co dělat a nedělat, na co si dát pozor, co si vzít s sebou, dokumentace, jak přistupovat k dětem; vlastní zkušenosti.-Koudelková Anna D230546:skvělá prezentace praxe v lesní MŠ, krátké video ukázky, představení programu a komparace s ostatními typy MŠ; praktické rady, jak přistupovat k dětem v lesní MŠ; jaké osobní kompetence v sobě podpořit; praktické rady a tipy (co si připravit za oblečení apod.).-Košatová Anna D23903:Připravena praktická ukázka her. Studentka vyrobila vlastní edukativní pomůcku, představila kreativní nápady, které se jí s dětmi osvědčily v praxi, poukázala i na proinkluzivní výchovu a vzdělávání.-Michaela Mačková D23906:Pečlivá prezentace vlastních zkušeností z praxí na různých typech mateřských škol; komparace přístupů učitelek v MŠ; komparace chování dětí k praktikantce; čeho se na praxi nebát; podpora v reflexi a zpětné vazbě.Setkání bylo v kruhu rozděleno na úvodní část: seznámení se, potřeby studentek a očekávání; prezentační část s diskusemi; závěrečná diskuse a sdílení – „Odcházím a odnáším si“.Společné sdílení bylo pro všechny zúčastněné velmi přínosné.

  • Czech name

    Nebojme se praxe v MŠ

  • Czech description

    Akce P-Fondu Nebojme se praxe se konala pro podporu studentek Učitelství pro mateřské školy, 2. ročník v předmětu Didaktika hudební výchovy 1 (KHV/DH1@). Studentky oboru Předškolní pedagogika si připravily prezentace aktivně i receptivně. V předmětu Hudební výchovy v kurikulu MŠ 1 (KHV/PH1@) dr. Kružíková vedla přípravnou diskusi – co vnímají jako důležité pro podporu do praxe svých kolegyň, studentek, nižších ročníků – jaké zkušenosti sdílet, jaké jsou limity praxí, na co si dát pozor. Studentky společně formovaly myšlenkovou mapu a následně samostatně tvořily prezentace a podpůrné výstupy a materiály pro studentky UMŠ.Studentky odvedly skvělou práci a prezentovaly všechny zajímavě, připraveně, zábavně a podpůrně. Všechny studentky oboru Předškolní pedagogika, 2. ročník. se pro akci Nebojme se praxe samy přihlásily.-Pelikánová Agáta D23909:prezentace: pro a proti na praxi, co dělat a nedělat, na co si dát pozor, co si vzít s sebou, dokumentace, jak přistupovat k dětem; vlastní zkušenosti.-Koudelková Anna D230546:skvělá prezentace praxe v lesní MŠ, krátké video ukázky, představení programu a komparace s ostatními typy MŠ; praktické rady, jak přistupovat k dětem v lesní MŠ; jaké osobní kompetence v sobě podpořit; praktické rady a tipy (co si připravit za oblečení apod.).-Košatová Anna D23903:Připravena praktická ukázka her. Studentka vyrobila vlastní edukativní pomůcku, představila kreativní nápady, které se jí s dětmi osvědčily v praxi, poukázala i na proinkluzivní výchovu a vzdělávání.-Michaela Mačková D23906:Pečlivá prezentace vlastních zkušeností z praxí na různých typech mateřských škol; komparace přístupů učitelek v MŠ; komparace chování dětí k praktikantce; čeho se na praxi nebát; podpora v reflexi a zpětné vazbě.Setkání bylo v kruhu rozděleno na úvodní část: seznámení se, potřeby studentek a očekávání; prezentační část s diskusemi; závěrečná diskuse a sdílení – „Odcházím a odnáším si“.Společné sdílení bylo pro všechny zúčastněné velmi přínosné.

Classification

  • Type

    W - Workshop organization

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Event location

    Katedra hudební výchovy, PdF UPOL

  • Event country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Event starting date

  • Event ending date

  • Total number of attendees

    25

  • Foreign attendee count

  • Type of event by attendee nationality

    CST - Celostátní akce