Don't be afraid of kindergarten practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73629307" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73629307 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nebojme se praxe v MŠ
Original language description
Akce P-Fondu Nebojme se praxe se konala pro podporu studentek Učitelství pro mateřské školy, 2. ročník v předmětu Didaktika hudební výchovy 1 (KHV/DH1@). Studentky oboru Předškolní pedagogika si připravily prezentace aktivně i receptivně. V předmětu Hudební výchovy v kurikulu MŠ 1 (KHV/PH1@) dr. Kružíková vedla přípravnou diskusi – co vnímají jako důležité pro podporu do praxe svých kolegyň, studentek, nižších ročníků – jaké zkušenosti sdílet, jaké jsou limity praxí, na co si dát pozor. Studentky společně formovaly myšlenkovou mapu a následně samostatně tvořily prezentace a podpůrné výstupy a materiály pro studentky UMŠ.Studentky odvedly skvělou práci a prezentovaly všechny zajímavě, připraveně, zábavně a podpůrně. Všechny studentky oboru Předškolní pedagogika, 2. ročník. se pro akci Nebojme se praxe samy přihlásily.-Pelikánová Agáta D23909:prezentace: pro a proti na praxi, co dělat a nedělat, na co si dát pozor, co si vzít s sebou, dokumentace, jak přistupovat k dětem; vlastní zkušenosti.-Koudelková Anna D230546:skvělá prezentace praxe v lesní MŠ, krátké video ukázky, představení programu a komparace s ostatními typy MŠ; praktické rady, jak přistupovat k dětem v lesní MŠ; jaké osobní kompetence v sobě podpořit; praktické rady a tipy (co si připravit za oblečení apod.).-Košatová Anna D23903:Připravena praktická ukázka her. Studentka vyrobila vlastní edukativní pomůcku, představila kreativní nápady, které se jí s dětmi osvědčily v praxi, poukázala i na proinkluzivní výchovu a vzdělávání.-Michaela Mačková D23906:Pečlivá prezentace vlastních zkušeností z praxí na různých typech mateřských škol; komparace přístupů učitelek v MŠ; komparace chování dětí k praktikantce; čeho se na praxi nebát; podpora v reflexi a zpětné vazbě.Setkání bylo v kruhu rozděleno na úvodní část: seznámení se, potřeby studentek a očekávání; prezentační část s diskusemi; závěrečná diskuse a sdílení – „Odcházím a odnáším si“.Společné sdílení bylo pro všechny zúčastněné velmi přínosné.
Czech name
Nebojme se praxe v MŠ
Czech description
Akce P-Fondu Nebojme se praxe se konala pro podporu studentek Učitelství pro mateřské školy, 2. ročník v předmětu Didaktika hudební výchovy 1 (KHV/DH1@). Studentky oboru Předškolní pedagogika si připravily prezentace aktivně i receptivně. V předmětu Hudební výchovy v kurikulu MŠ 1 (KHV/PH1@) dr. Kružíková vedla přípravnou diskusi – co vnímají jako důležité pro podporu do praxe svých kolegyň, studentek, nižších ročníků – jaké zkušenosti sdílet, jaké jsou limity praxí, na co si dát pozor. Studentky společně formovaly myšlenkovou mapu a následně samostatně tvořily prezentace a podpůrné výstupy a materiály pro studentky UMŠ.Studentky odvedly skvělou práci a prezentovaly všechny zajímavě, připraveně, zábavně a podpůrně. Všechny studentky oboru Předškolní pedagogika, 2. ročník. se pro akci Nebojme se praxe samy přihlásily.-Pelikánová Agáta D23909:prezentace: pro a proti na praxi, co dělat a nedělat, na co si dát pozor, co si vzít s sebou, dokumentace, jak přistupovat k dětem; vlastní zkušenosti.-Koudelková Anna D230546:skvělá prezentace praxe v lesní MŠ, krátké video ukázky, představení programu a komparace s ostatními typy MŠ; praktické rady, jak přistupovat k dětem v lesní MŠ; jaké osobní kompetence v sobě podpořit; praktické rady a tipy (co si připravit za oblečení apod.).-Košatová Anna D23903:Připravena praktická ukázka her. Studentka vyrobila vlastní edukativní pomůcku, představila kreativní nápady, které se jí s dětmi osvědčily v praxi, poukázala i na proinkluzivní výchovu a vzdělávání.-Michaela Mačková D23906:Pečlivá prezentace vlastních zkušeností z praxí na různých typech mateřských škol; komparace přístupů učitelek v MŠ; komparace chování dětí k praktikantce; čeho se na praxi nebát; podpora v reflexi a zpětné vazbě.Setkání bylo v kruhu rozděleno na úvodní část: seznámení se, potřeby studentek a očekávání; prezentační část s diskusemi; závěrečná diskuse a sdílení – „Odcházím a odnáším si“.Společné sdílení bylo pro všechny zúčastněné velmi přínosné.
Classification
Type
W - Workshop organization
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Event location
Katedra hudební výchovy, PdF UPOL
Event country
CZ - CZECH REPUBLIC
Event starting date
—
Event ending date
—
Total number of attendees
25
Foreign attendee count
—
Type of event by attendee nationality
CST - Celostátní akce