The meaning of family for the developing or comunication with deaf and blind children
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F08%3A00011188" target="_blank" >RIV/61989592:15510/08:00011188 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Význam rodiny pro rozvoj komunikace dítěte s hluchoslepotou
Original language description
Kapitola se zabývá problematikou dětí s hlubokým vícenásobným postižením a komunikací rodičů s dětmi s hluchoslepotou. Nabízí základní návody k hledání komunikačních systémů.
Czech name
Význam rodiny pro rozvoj komunikace dítěte s hluchoslepotou
Czech description
Kapitola se zabývá problematikou dětí s hlubokým vícenásobným postižením a komunikací rodičů s dětmi s hluchoslepotou. Nabízí základní návody k hledání komunikačních systémů.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GP406%2F07%2FP176" target="_blank" >GP406/07/P176: A Comparison of integrated and special education from the point of view of a healthy lifestyle for pupils with a hearing disability</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Nevidíme, neslyšíme, nechodíme, přesto si však rozumíme
ISBN
978-80-244-1964-0
Number of pages of the result
18
Pages from-to
—
Number of pages of the book
72
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS chapter
—