Potentials of communikations departments of universities and concrete examples of universities and concrete examples of communication Department of Rekreology
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F10%3A10215254" target="_blank" >RIV/61989592:15510/10:10215254 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komunikační možnosti kateder vysokých škol a jejich aplikace v příkladech katedry Rekreologie
Original language description
Příspěvek se zaměřuje na problematiku komunikace vysokých škol. Zabývá se otázkou, co znamená řízená komunikace a proč je v současné době důležité, aby i dílčí články vysokých škol, jako jsou jednotlivé fakulty, či katedry aktivně komunikovali s veřejností. Ve svém příspěvku uvádím konkrétní příklady komunikace katedry rekreologie, která je součástí fakulty tělesné kultury univerzity Palackého v Olomouci. Pokouším se ukázat možnosti jakým způsobem komunikovat s cílovou skupinou a zároveň se nejen odlišit, ale také prostřednictvím komunikace ukázat svou diferenciaci. Závěr příspěvku se věnuje novým trendům komunikace.
Czech name
Komunikační možnosti kateder vysokých škol a jejich aplikace v příkladech katedry Rekreologie
Czech description
Příspěvek se zaměřuje na problematiku komunikace vysokých škol. Zabývá se otázkou, co znamená řízená komunikace a proč je v současné době důležité, aby i dílčí články vysokých škol, jako jsou jednotlivé fakulty, či katedry aktivně komunikovali s veřejností. Ve svém příspěvku uvádím konkrétní příklady komunikace katedry rekreologie, která je součástí fakulty tělesné kultury univerzity Palackého v Olomouci. Pokouším se ukázat možnosti jakým způsobem komunikovat s cílovou skupinou a zároveň se nejen odlišit, ale také prostřednictvím komunikace ukázat svou diferenciaci. Závěr příspěvku se věnuje novým trendům komunikace.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
e-Pedagogium
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Volume of the periodical
N
Issue of the periodical within the volume
1 mimoř.č.
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
28
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—