The expected competencies of the student branches of adapted physical activity and adapted physical education and their improving on the base of the course of outdoor summer camp
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F13%3A33148527" target="_blank" >RIV/61989592:15510/13:33148527 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Očekávané kompetence studentů oborů aplikované pohybové aktivity a aplikovaná tělesná výchova a jejich rozvoj na základě vstupního předmětu kurz pobytu v letní přírodě
Original language description
Studijní obory aplikované pohybové aktivity (APA) a aplikovaná tělesná výchova (ATV) jsou vyučovány na FTK UP v Olomouci samostatně se třemi společně orientovanými moduly zaměřenými na pedagogickou (respektive učitelskou) způsobilost, aplikované pohybovéaktivity a speciální pedagogiku. Na začátku studia je dle nově akreditovaných studijních oborů zařazen společný letní kurz se zaměřením na seznámení se s budoucím obsahem výuky a rozvojem individuálních profesních kompetencí. Do našeho výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit vybrané předpoklady pro studium, vliv vstupního kurzu na očekávané profesní kompetence bylo zapojeno 88 osob (53 žen, 35 mužů), věkový průměr byl 23 let (nejmladší 19, nejstarší 50 let). Na základě našich zjištění je nejčastějším dokončeným vzděláním středoškolské (nepříbuzného oboru). Očekávaným zaměstnáním, které by chtěli na základě studia obou oborů vykonávat je učitel (nejčastěji se zaměřením na tělesnou výchovu). Pouze 2 % studentů nemělo v době šetření
Czech name
Očekávané kompetence studentů oborů aplikované pohybové aktivity a aplikovaná tělesná výchova a jejich rozvoj na základě vstupního předmětu kurz pobytu v letní přírodě
Czech description
Studijní obory aplikované pohybové aktivity (APA) a aplikovaná tělesná výchova (ATV) jsou vyučovány na FTK UP v Olomouci samostatně se třemi společně orientovanými moduly zaměřenými na pedagogickou (respektive učitelskou) způsobilost, aplikované pohybovéaktivity a speciální pedagogiku. Na začátku studia je dle nově akreditovaných studijních oborů zařazen společný letní kurz se zaměřením na seznámení se s budoucím obsahem výuky a rozvojem individuálních profesních kompetencí. Do našeho výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit vybrané předpoklady pro studium, vliv vstupního kurzu na očekávané profesní kompetence bylo zapojeno 88 osob (53 žen, 35 mužů), věkový průměr byl 23 let (nejmladší 19, nejstarší 50 let). Na základě našich zjištění je nejčastějším dokončeným vzděláním středoškolské (nepříbuzného oboru). Očekávaným zaměstnáním, které by chtěli na základě studia obou oborů vykonávat je učitel (nejčastěji se zaměřením na tělesnou výchovu). Pouze 2 % studentů nemělo v době šetření
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Studia Sportiva
ISSN
1802-7679
e-ISSN
—
Volume of the periodical
7
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
15
Pages from-to
77-91
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—