All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Effects of mental training program applied in the praparation of junior representatives of the Czech republic in alpine skiing: A case study

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F14%3A33150578" target="_blank" >RIV/61989592:15510/14:33150578 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.telesnakultura.upol.cz/index.php/telesnakultura/issue/view/15" target="_blank" >http://www.telesnakultura.upol.cz/index.php/telesnakultura/issue/view/15</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Účinky mentálního tréninku užitého v přípravě juniorského reprezentanta ČR v alpském lyžování: případová studie

  • Original language description

    Kvalitativní evaluační případová studie se zabývá implementací programu mentálního tréninku do prostředí lyžování alpských disciplín u družstva české juniorské reprezentace v rámci jednoho ročního tréninkového cyklu a hodnocením jejího efektu jedním z členů družstva. Koncepce studie vychází ze současných poznatků sportovní psychologie v oblasti psychologické přípravy v alpském lyžování a ostatních sportovních odvětvích. Teoretickým východiskem studie je sociálně-kognitivní psychologické paradigma Bandury (1986, 1997) a kognitivně behaviorální přístup. Cílem studie bylo ověřit účinky mentálního tréninku užitého v přípravě vrcholového závodního lyžaře, juniorského reprezentanta ČR. Evaluace účinků mentálního tréninku byla realizována prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Sledované proměnné byly analyzovány pomocí programu pro analýzu kvalitativních dat Atlas.ti 6.2. Byla použita metoda vytváření významových trsů. Z kvalitativní analýzy výpovědí sledovaného sportovce vyplývá subj

  • Czech name

    Účinky mentálního tréninku užitého v přípravě juniorského reprezentanta ČR v alpském lyžování: případová studie

  • Czech description

    Kvalitativní evaluační případová studie se zabývá implementací programu mentálního tréninku do prostředí lyžování alpských disciplín u družstva české juniorské reprezentace v rámci jednoho ročního tréninkového cyklu a hodnocením jejího efektu jedním z členů družstva. Koncepce studie vychází ze současných poznatků sportovní psychologie v oblasti psychologické přípravy v alpském lyžování a ostatních sportovních odvětvích. Teoretickým východiskem studie je sociálně-kognitivní psychologické paradigma Bandury (1986, 1997) a kognitivně behaviorální přístup. Cílem studie bylo ověřit účinky mentálního tréninku užitého v přípravě vrcholového závodního lyžaře, juniorského reprezentanta ČR. Evaluace účinků mentálního tréninku byla realizována prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Sledované proměnné byly analyzovány pomocí programu pro analýzu kvalitativních dat Atlas.ti 6.2. Byla použita metoda vytváření významových trsů. Z kvalitativní analýzy výpovědí sledovaného sportovce vyplývá subj

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Tělesná kultura

  • ISSN

    1211-6521

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    37

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    20

  • Pages from-to

    73-92

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database