All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

(How) is it possible to achieve openness (2/II)?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F15%3A33153118" target="_blank" >RIV/61989592:15510/15:33153118 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    (Jak) je možné dosáhnout otevřenosti (2/II)?

  • Original language description

    Předkládaný text se skládá ze dvou částí. První je věnována otázce všímavosti v příbuzných psychoterapeutických systémech, kterými jsou existenciální analýza, gestalt psychoterapie, Yalomova koncepce práce s "tady a teď" a Gendlinův focusing. Druhá částtextu zkoumá všímavost v buddhistické meditační praxi vipassana, jak ji vyučuje S. N. Goenka. Metodickým vodítkem pro zkoumání problematiky všímavosti je fenomenologický přístup, jehož charakteristice je věnován samotný začátek textu. Text vychází rovněžz mých vlastních zkušeností, a to jak z existenciálně-analyticky orientovaného psychoterapeutického výcviku, tak z několikaleté buddhistické meditační praxe.

  • Czech name

    (Jak) je možné dosáhnout otevřenosti (2/II)?

  • Czech description

    Předkládaný text se skládá ze dvou částí. První je věnována otázce všímavosti v příbuzných psychoterapeutických systémech, kterými jsou existenciální analýza, gestalt psychoterapie, Yalomova koncepce práce s "tady a teď" a Gendlinův focusing. Druhá částtextu zkoumá všímavost v buddhistické meditační praxi vipassana, jak ji vyučuje S. N. Goenka. Metodickým vodítkem pro zkoumání problematiky všímavosti je fenomenologický přístup, jehož charakteristice je věnován samotný začátek textu. Text vychází rovněžz mých vlastních zkušeností, a to jak z existenciálně-analyticky orientovaného psychoterapeutického výcviku, tak z několikaleté buddhistické meditační praxe.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Andragogika

  • ISSN

    1211-6378

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    19

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    23-37

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database