(How) is it possible to achieve openness (2/II)?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F15%3A33153118" target="_blank" >RIV/61989592:15510/15:33153118 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
(Jak) je možné dosáhnout otevřenosti (2/II)?
Original language description
Předkládaný text se skládá ze dvou částí. První je věnována otázce všímavosti v příbuzných psychoterapeutických systémech, kterými jsou existenciální analýza, gestalt psychoterapie, Yalomova koncepce práce s "tady a teď" a Gendlinův focusing. Druhá částtextu zkoumá všímavost v buddhistické meditační praxi vipassana, jak ji vyučuje S. N. Goenka. Metodickým vodítkem pro zkoumání problematiky všímavosti je fenomenologický přístup, jehož charakteristice je věnován samotný začátek textu. Text vychází rovněžz mých vlastních zkušeností, a to jak z existenciálně-analyticky orientovaného psychoterapeutického výcviku, tak z několikaleté buddhistické meditační praxe.
Czech name
(Jak) je možné dosáhnout otevřenosti (2/II)?
Czech description
Předkládaný text se skládá ze dvou částí. První je věnována otázce všímavosti v příbuzných psychoterapeutických systémech, kterými jsou existenciální analýza, gestalt psychoterapie, Yalomova koncepce práce s "tady a teď" a Gendlinův focusing. Druhá částtextu zkoumá všímavost v buddhistické meditační praxi vipassana, jak ji vyučuje S. N. Goenka. Metodickým vodítkem pro zkoumání problematiky všímavosti je fenomenologický přístup, jehož charakteristice je věnován samotný začátek textu. Text vychází rovněžz mých vlastních zkušeností, a to jak z existenciálně-analyticky orientovaného psychoterapeutického výcviku, tak z několikaleté buddhistické meditační praxe.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Andragogika
ISSN
1211-6378
e-ISSN
—
Volume of the periodical
19
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
15
Pages from-to
23-37
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—