10 questions that are crucial for physical literacy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F17%3A73584971" target="_blank" >RIV/61989592:15510/17:73584971 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://web.ftvs.cuni.cz/pozvanky/pedagkinantropologie/Sborniky/Ped_kin17.pdf" target="_blank" >http://web.ftvs.cuni.cz/pozvanky/pedagkinantropologie/Sborniky/Ped_kin17.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
10 nejdůležitějších otázek pohybové gramotnosti
Original language description
Termín pohybová gramotnost stále není plně a srozumitelně pochopen. Její filozofický a konceptuální základ, potřeba měření, vztah ke zdraví a wellness v průběhu života a mnoho dalších základních sporných bodů, které nejsou ve shodě, vyvolávají několik důležitých otázek, na které je třeba dát odpověď. Jelikož je tento koncept velmi spletitý, výzkumníci zatím nevytvořili komplexní a na druhou stranu jednoduchý nástroj, který by zjišťoval PG v různých etapách života vzhledem k různým atributům. V příspěvku se snažíme shrnout všechny otázky, které se v souvislosti s konceptem PG objevují, do čtyřech základních oblastí: monitorování pohybové gramotnosti, pochopení PG v průběhu života, zvyšování PG a benefity PG.
Czech name
10 nejdůležitějších otázek pohybové gramotnosti
Czech description
Termín pohybová gramotnost stále není plně a srozumitelně pochopen. Její filozofický a konceptuální základ, potřeba měření, vztah ke zdraví a wellness v průběhu života a mnoho dalších základních sporných bodů, které nejsou ve shodě, vyvolávají několik důležitých otázek, na které je třeba dát odpověď. Jelikož je tento koncept velmi spletitý, výzkumníci zatím nevytvořili komplexní a na druhou stranu jednoduchý nástroj, který by zjišťoval PG v různých etapách života vzhledem k různým atributům. V příspěvku se snažíme shrnout všechny otázky, které se v souvislosti s konceptem PG objevují, do čtyřech základních oblastí: monitorování pohybové gramotnosti, pochopení PG v průběhu života, zvyšování PG a benefity PG.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Fórum kinantropologie 2017: Vzdělávání v kinantropologii
ISBN
978-80-87647-40-0
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Number of pages
10
Pages from-to
141-150
Publisher name
Univerzita Karlova
Place of publication
Praha
Event location
Moravec
Event date
Sep 20, 2017
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—