All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

10 questions that are crucial for physical literacy

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F17%3A73584971" target="_blank" >RIV/61989592:15510/17:73584971 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://web.ftvs.cuni.cz/pozvanky/pedagkinantropologie/Sborniky/Ped_kin17.pdf" target="_blank" >http://web.ftvs.cuni.cz/pozvanky/pedagkinantropologie/Sborniky/Ped_kin17.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    10 nejdůležitějších otázek pohybové gramotnosti

  • Original language description

    Termín pohybová gramotnost stále není plně a srozumitelně pochopen. Její filozofický a konceptuální základ, potřeba měření, vztah ke zdraví a wellness v průběhu života a mnoho dalších základních sporných bodů, které nejsou ve shodě, vyvolávají několik důležitých otázek, na které je třeba dát odpověď. Jelikož je tento koncept velmi spletitý, výzkumníci zatím nevytvořili komplexní a na druhou stranu jednoduchý nástroj, který by zjišťoval PG v různých etapách života vzhledem k různým atributům. V příspěvku se snažíme shrnout všechny otázky, které se v souvislosti s konceptem PG objevují, do čtyřech základních oblastí: monitorování pohybové gramotnosti, pochopení PG v průběhu života, zvyšování PG a benefity PG.

  • Czech name

    10 nejdůležitějších otázek pohybové gramotnosti

  • Czech description

    Termín pohybová gramotnost stále není plně a srozumitelně pochopen. Její filozofický a konceptuální základ, potřeba měření, vztah ke zdraví a wellness v průběhu života a mnoho dalších základních sporných bodů, které nejsou ve shodě, vyvolávají několik důležitých otázek, na které je třeba dát odpověď. Jelikož je tento koncept velmi spletitý, výzkumníci zatím nevytvořili komplexní a na druhou stranu jednoduchý nástroj, který by zjišťoval PG v různých etapách života vzhledem k různým atributům. V příspěvku se snažíme shrnout všechny otázky, které se v souvislosti s konceptem PG objevují, do čtyřech základních oblastí: monitorování pohybové gramotnosti, pochopení PG v průběhu života, zvyšování PG a benefity PG.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Fórum kinantropologie 2017: Vzdělávání v kinantropologii

  • ISBN

    978-80-87647-40-0

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    141-150

  • Publisher name

    Univerzita Karlova

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Moravec

  • Event date

    Sep 20, 2017

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article