Nonmateriall Elements of Product in the Travel Trade
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F99%3A00000171" target="_blank" >RIV/61989592:15510/99:00000171 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nemateriální složky produktu cestovního ruchu
Original language description
Podniková strategie je důležitou podmínkou úspěšnosti firmy. Typ zvolené podnikové strategie je závislý na výsledcích analýzy vnitřních a vnějších faktorů. Podobně můžeme klasifikovat typy podnikových strategií i podle konkurenční pozice a tempa růstu trhu.
Czech name
Nemateriální složky produktu cestovního ruchu
Czech description
—
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AK - Sport and leisure time activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
1999
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství : sborník referátů ze 4. mezinárodní konference, část 3
ISBN
80-7040-336-5
Number of pages of the result
104
Pages from-to
—
Number of pages of the book
—
Publisher name
Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta
Place of publication
Tábor
UT code for WoS chapter
—