Behaviour of Czech Consumer on Meat Market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F00%3A11101001" target="_blank" >RIV/62156489:43110/00:11101001 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Chování českého spotřebitele na trhu s masem.
Original language description
Příspěvek je věnován analýze chování českého spotřebitele na trhu s masem. K vyhodnocení chování spotřebitele byly použity standardní charakteristiky (marginální, průměrné a elasticity), a statisticky otestovaného poptávkového modelu. jejichž hodnota byla vypočtena na základě předem sestaveného a statisticky otestovaného poptávkového modelu.
Czech name
Chování českého spotřebitele na trhu s masem.
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2000
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí
ISBN
80-7157-460-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta
Place of publication
Brno
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—