Marketing research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00000467" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00000467 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingový výzkum
Original language description
Text definuje marketingový výzkum a jeho vztah k řídící činnosti. Význam informace a její zpracování, popisný marketingový informační systém. Marketingový výzkum jako proces je popsán prostřednictvím jednotlivých etap - definování problému, stanovéní cílů, technik sběru informací, vymezení souboru a jeho výběr, sběr a vypracování úkolů, interpretace výsledků. Aplikace marketingového výzkumu jsou uvedeny z oblasti marketingového výzkumu trhu, segmentačního výzkumu, výzkumu vnímání, spokojenosti zákazníků, řízení vzthu se zákazníkem.
Czech name
Marketingový výzkum
Czech description
Text definuje marketingový výzkum a jeho vztah k řídící činnosti. Význam informace a její zpracování, popisný marketingový informační systém. Marketingový výzkum jako proces je popsán prostřednictvím jednotlivých etap - definování problému, stanovéní cílů, technik sběru informací, vymezení souboru a jeho výběr, sběr a vypracování úkolů, interpretace výsledků. Aplikace marketingového výzkumu jsou uvedeny z oblasti marketingového výzkumu trhu, segmentačního výzkumu, výzkumu vnímání, spokojenosti zákazníků, řízení vzthu se zákazníkem.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Changes of behavior of business domain evoked by economic transformation and new consumer trends</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
80-7157-795-2
Number of pages
190
Publisher name
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita Brno
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—