All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing research

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00000467" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00000467 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingový výzkum

  • Original language description

    Text definuje marketingový výzkum a jeho vztah k řídící činnosti. Význam informace a její zpracování, popisný marketingový informační systém. Marketingový výzkum jako proces je popsán prostřednictvím jednotlivých etap - definování problému, stanovéní cílů, technik sběru informací, vymezení souboru a jeho výběr, sběr a vypracování úkolů, interpretace výsledků. Aplikace marketingového výzkumu jsou uvedeny z oblasti marketingového výzkumu trhu, segmentačního výzkumu, výzkumu vnímání, spokojenosti zákazníků, řízení vzthu se zákazníkem.

  • Czech name

    Marketingový výzkum

  • Czech description

    Text definuje marketingový výzkum a jeho vztah k řídící činnosti. Význam informace a její zpracování, popisný marketingový informační systém. Marketingový výzkum jako proces je popsán prostřednictvím jednotlivých etap - definování problému, stanovéní cílů, technik sběru informací, vymezení souboru a jeho výběr, sběr a vypracování úkolů, interpretace výsledků. Aplikace marketingového výzkumu jsou uvedeny z oblasti marketingového výzkumu trhu, segmentačního výzkumu, výzkumu vnímání, spokojenosti zákazníků, řízení vzthu se zákazníkem.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Changes of behavior of business domain evoked by economic transformation and new consumer trends</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    80-7157-795-2

  • Number of pages

    190

  • Publisher name

    Mendelova zemědělská a lesnická univerzita Brno

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book