Methods of Strategical Decision Making for Obtaining new Market Opportunities
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00001118" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00001118 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metody strategického rozhodování pro získávání nových obchodních příležitostí
Original language description
Vědecký příspěvek uvádí poznatky zformulované ve výzkumech GA MSM 431100007 (Brno, 2002 -- 2004) a EP 12/EP 2001 -- 2003 ( Brno 2003-2004) se zaměřením na strategické řízení podnikového TOP managementu v novém podnikatelském prostředí vlivem změn vyvolanými integračními procesy, rozvojem informačních technologií a faktory globalizace.
Czech name
Metody strategického rozhodování pro získávání nových obchodních příležitostí
Czech description
Vědecký příspěvek uvádí poznatky zformulované ve výzkumech GA MSM 431100007 (Brno, 2002 -- 2004) a EP 12/EP 2001 -- 2003 ( Brno 2003-2004) se zaměřením na strategické řízení podnikového TOP managementu v novém podnikatelském prostředí vlivem změn vyvolanými integračními procesy, rozvojem informačních technologií a faktory globalizace.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Logistika v teorii a praxi
ISBN
80-7083-813-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
147-152
Publisher name
HF TU v Liberci
Place of publication
Liberec
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—