The Role of Image in Tourism
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00003157" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00003157 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
The Role of Image in Tourism
Original language description
This article is focused on an importance and a role of image in tourism development. It also analyses main factors, which are necessary during creating place-image.
Czech name
Role image v cestovním ruchu
Czech description
Tento příspěvek je zaměřen na význam a roli image v rozvoji cestovního ruchu. Zahrnuje také analýzu hlavních faktorů, které jsou nezbytné při tvorbě image místa.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Changes of behavior of business domain evoked by economic transformation and new consumer trends</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Bangkok International Conference On Applied Business Research - Abstracts
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
80-80
Publisher name
Kasetsart University
Place of publication
Bangkok
Event location
Bangkok
Event date
Dec 1, 2004
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—