The Role of Personalization in IS for Customer Relationship Management
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00000018" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00000018 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Úloha personalizace v IS pro řízení vztahu se zákazníky
Original language description
Příspěvek popisuje roli personalizace v informačních systémech. Přibližuje pojem personalizace a typy personalizace dnes užívané v informačních systémech a portálech. Diskutuje možnosti zavedení personalizace v systému pro řízení vztahu se zákazníky.
Czech name
Úloha personalizace v IS pro řízení vztahu se zákazníky
Czech description
Příspěvek popisuje roli personalizace v informačních systémech. Přibližuje pojem personalizace a typy personalizace dnes užívané v informačních systémech a portálech. Diskutuje možnosti zavedení personalizace v systému pro řízení vztahu se zákazníky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Informatika XV/2004 - Sborník příspěvků
ISBN
80-7302-067-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
80-83
Publisher name
KONVOJ
Place of publication
Brno
Event location
Karlov
Event date
Sep 15, 2004
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—