Quantitative analysis of consumer behavior on the market with vegetables in the Czech Republic in 1992-2003
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00005029" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00005029 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Quantitative analysis of consumer behavior on the market with vegetables in the Czech Republic in 1992-2003
Original language description
The paper discusses the changes in consumer behavior on the market with vegetables in the Czech Republic in 1992-2003. It focuses on development of consumption and changes in consumption patterns, motivation and attitudes. Presented data are base on statistics provided by Czech Statistical Office and own consumer research conducted in 2004.
Czech name
Kvantitativní analýza chování spotřebitele na trhu se zeleninou v ČR v období 1992-2003
Czech description
Příspěvek se zabývá změnami v chování spotřebitelů na trhu se zeleninou v České republice v letech 1992-2003. Zaměřuje se na vývoj spotřeby a změny ve spotřebě, motivaci a postojích. Prezentovaná data jsou založena na statistikách Českého statistického úřadu a vlastního spotřebitelského výzkumu realizovaného v r. 2004.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
IMEA 2005. Conference Proceedings. The 5th Annual of International Conference.
ISBN
80-7083-929-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
46-46
Publisher name
Technická univerzita v Liberci
Place of publication
Liberec
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—