Modern ways of marketing activities support
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00007549" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00007549 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Moderní způsoby podpory marketingových aktivit
Original language description
Rozvoj informačních a komunikačních technologií a rostoucí význam Internetu formují podobu celé řady oborů. Postupně dochází k zvětšování prostoru, do kterého lze směřovat nejrůznější podnikovými aktivity. Marketing a především propagace jsou jedny z nich. Široké spektrum komunikačních kanálů a způsobů oslovení zákazníka vyžaduje optimalizovat využití této skupiny aktivit a snažit se o vhodnou podporu ze strany softwarových nástrojů.
Czech name
Moderní způsoby podpory marketingových aktivit
Czech description
Rozvoj informačních a komunikačních technologií a rostoucí význam Internetu formují podobu celé řady oborů. Postupně dochází k zvětšování prostoru, do kterého lze směřovat nejrůznější podnikovými aktivity. Marketing a především propagace jsou jedny z nich. Široké spektrum komunikačních kanálů a způsobů oslovení zákazníka vyžaduje optimalizovat využití této skupiny aktivit a snažit se o vhodnou podporu ze strany softwarových nástrojů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků Informatika XVII
ISBN
80-7302-110-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
190-198
Publisher name
Konvoj
Place of publication
Brno
Event location
Karlov
Event date
Sep 13, 2005
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—