Development of approaches to consumer behaviour
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00008526" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00008526 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vývoj přístupů k analýze chování spotřebitele
Original language description
Standardní neoklasické pojetí chování spotřebitele se vyvíjelo dlouhodobě a vyústilo ve vysoce formalizované modely. Od druhé poloviny 20.století se konstituují i alternativní směry, k nejvýznamnějším lze řadit novou institucionální ekonomii a postkeynesiánský přístup.
Czech name
Vývoj přístupů k analýze chování spotřebitele
Czech description
Standardní neoklasické pojetí chování spotřebitele se vyvíjelo dlouhodobě a vyústilo ve vysoce formalizované modely. Od druhé poloviny 20.století se konstituují i alternativní směry, k nejvýznamnějším lze řadit novou institucionální ekonomii a postkeynesiánský přístup.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Informatika XVII/2005 - Sborník příspěvků
ISBN
80-7302-110-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
244-248
Publisher name
KONVOJ
Place of publication
Brno
Event location
Karlov
Event date
Sep 13, 2005
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—