All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Need ofmarkedly integrated studies programs

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00055697" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00055697 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Potřeba výrazně integrovaných studijních programů

  • Original language description

    V polovině devadesátých let minulého století fakticky započala novodobá reforma pregraduálního a postgraduálního vzdělávání učitelů v České republice. Týkala se i tehdy Ústavu inženýrské pedagogiky, dnes Oddělení pedagogiky na Mendelově zemědělské a lesnické univerzitě (MZLU) v Bmě. Oběpracoviště navazují na činnost Katedry pedagogiky Vysoké školy zemědělské v Bmě, založené v roce 1964. Pedeutologicko historizující sondy odkrývají, že za čtyřicet let činností těchto subjektů absolvovalo pedagogické studium k získání kvalifikace středoškolského učitelství odborných předmětů více než 2376 absolventů. Dřívější absolventi oproti pozdějším (nynějším) absolventům přitom měli v pedagogickém studiu vyrovnanější zastoupení empirické a teoretické složky přípravyk učitelství. Pedeutologicko srovnávací přístupy přesvědčují, že inovované pedagogické studium se obecně vzato neobejde bez výrazněji integrovaných studijních programů. Při tvorbě takových programů MZLU v Bmě lze přitom navázat na čtyřic

  • Czech name

    Potřeba výrazně integrovaných studijních programů

  • Czech description

    V polovině devadesátých let minulého století fakticky započala novodobá reforma pregraduálního a postgraduálního vzdělávání učitelů v České republice. Týkala se i tehdy Ústavu inženýrské pedagogiky, dnes Oddělení pedagogiky na Mendelově zemědělské a lesnické univerzitě (MZLU) v Bmě. Oběpracoviště navazují na činnost Katedry pedagogiky Vysoké školy zemědělské v Bmě, založené v roce 1964. Pedeutologicko historizující sondy odkrývají, že za čtyřicet let činností těchto subjektů absolvovalo pedagogické studium k získání kvalifikace středoškolského učitelství odborných předmětů více než 2376 absolventů. Dřívější absolventi oproti pozdějším (nynějším) absolventům přitom měli v pedagogickém studiu vyrovnanější zastoupení empirické a teoretické složky přípravyk učitelství. Pedeutologicko srovnávací přístupy přesvědčují, že inovované pedagogické studium se obecně vzato neobejde bez výrazněji integrovaných studijních programů. Při tvorbě takových programů MZLU v Bmě lze přitom navázat na čtyřic

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    JU - Aeronautics, aerodynamics, aeroplanes

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    31

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    319-326

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database