Need ofmarkedly integrated studies programs
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00055697" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00055697 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Potřeba výrazně integrovaných studijních programů
Original language description
V polovině devadesátých let minulého století fakticky započala novodobá reforma pregraduálního a postgraduálního vzdělávání učitelů v České republice. Týkala se i tehdy Ústavu inženýrské pedagogiky, dnes Oddělení pedagogiky na Mendelově zemědělské a lesnické univerzitě (MZLU) v Bmě. Oběpracoviště navazují na činnost Katedry pedagogiky Vysoké školy zemědělské v Bmě, založené v roce 1964. Pedeutologicko historizující sondy odkrývají, že za čtyřicet let činností těchto subjektů absolvovalo pedagogické studium k získání kvalifikace středoškolského učitelství odborných předmětů více než 2376 absolventů. Dřívější absolventi oproti pozdějším (nynějším) absolventům přitom měli v pedagogickém studiu vyrovnanější zastoupení empirické a teoretické složky přípravyk učitelství. Pedeutologicko srovnávací přístupy přesvědčují, že inovované pedagogické studium se obecně vzato neobejde bez výrazněji integrovaných studijních programů. Při tvorbě takových programů MZLU v Bmě lze přitom navázat na čtyřic
Czech name
Potřeba výrazně integrovaných studijních programů
Czech description
V polovině devadesátých let minulého století fakticky započala novodobá reforma pregraduálního a postgraduálního vzdělávání učitelů v České republice. Týkala se i tehdy Ústavu inženýrské pedagogiky, dnes Oddělení pedagogiky na Mendelově zemědělské a lesnické univerzitě (MZLU) v Bmě. Oběpracoviště navazují na činnost Katedry pedagogiky Vysoké školy zemědělské v Bmě, založené v roce 1964. Pedeutologicko historizující sondy odkrývají, že za čtyřicet let činností těchto subjektů absolvovalo pedagogické studium k získání kvalifikace středoškolského učitelství odborných předmětů více než 2376 absolventů. Dřívější absolventi oproti pozdějším (nynějším) absolventům přitom měli v pedagogickém studiu vyrovnanější zastoupení empirické a teoretické složky přípravyk učitelství. Pedeutologicko srovnávací přístupy přesvědčují, že inovované pedagogické studium se obecně vzato neobejde bez výrazněji integrovaných studijních programů. Při tvorbě takových programů MZLU v Bmě lze přitom navázat na čtyřic
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
JU - Aeronautics, aerodynamics, aeroplanes
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Volume of the periodical
31
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
319-326
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—