All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Modification of the product life cycle

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00056552" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00056552 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Modifikace životního cyklu výrobku

  • Original language description

    Životní cyklus výrobku představuje nejenom teoretický problém marketingu, ale má praktický dopad na všechny firmy, které vyrábějí výrobky pro konečnou spotřebu. Kotler, P. (1997) ve svém zobecnění životního cyklu výrobku naznačil jednotlivá stádia u produktů, které se delší dobu prodávají na trhu. Zjistili jsme, že existují výrobky, jejichž životní cyklus je odlišný. V našem konkrétním případě změnu cyklu způsobilo balení vyvolané spotřebitelskou poptávkou. U jiného výrobku byla změna vyvolána názvem výrobku, který pro české spotřebitele byl nesrozumitelný, proto musel být výrobek přejmenován, aby odpovídal mentalitě českého spotřebitele.

  • Czech name

    Modifikace životního cyklu výrobku

  • Czech description

    Životní cyklus výrobku představuje nejenom teoretický problém marketingu, ale má praktický dopad na všechny firmy, které vyrábějí výrobky pro konečnou spotřebu. Kotler, P. (1997) ve svém zobecnění životního cyklu výrobku naznačil jednotlivá stádia u produktů, které se delší dobu prodávají na trhu. Zjistili jsme, že existují výrobky, jejichž životní cyklus je odlišný. V našem konkrétním případě změnu cyklu způsobilo balení vyvolané spotřebitelskou poptávkou. U jiného výrobku byla změna vyvolána názvem výrobku, který pro české spotřebitele byl nesrozumitelný, proto musel být výrobek přejmenován, aby odpovídal mentalitě českého spotřebitele.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov

  • ISBN

    80-225-2127-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    128-133

  • Publisher name

    Obchodná fakulta Ekonomickej univezity v Bratislave

  • Place of publication

    Ekonóm, Bratislava

  • Event location

    Bratislava

  • Event date

    Oct 12, 2005

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article