Moravian wine trails and local tourism marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00104451" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00104451 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Moravian wine trails and local tourism marketing
Original language description
The paper deals with some problems of the South Moravian project called Moravian Wine Trails. Empirical own experiences, espcially personal interview with local public administration authorities are compared with theory of local tourism marketing.
Czech name
Moravské vinařské stezky a místní cestovní ruch
Czech description
Příspěvek se zabývá problémy projektu Jižní Moravy zvaného Moravské vinařské stezky. Především osobní rozhovory s členy místní veřejné správy jsou porovnávány s teorií marketingu místního cestovního ruchu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nové trendy - nové nápady 2006
ISBN
80-239-8268-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
29-36
Publisher name
SVŠE Znojmo
Place of publication
SVŠE Znojmo
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—