What is marketing?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00107489" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00107489 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Co je to marketing?
Original language description
Příspěvek stručně vymezuje podstatu marketingu. Ze základních marketingových nástrojů si všímá marketingového výzkumu a marketingového mixu. Přínos marketingového výzkumu pro marketingové řízení je ilustrován na příkladu sondy o návštěvnících obchodně -zábavního centra Olympia v Brně Modřicích
Czech name
Co je to marketing?
Czech description
Příspěvek stručně vymezuje podstatu marketingu. Ze základních marketingových nástrojů si všímá marketingového výzkumu a marketingového mixu. Přínos marketingového výzkumu pro marketingové řízení je ilustrován na příkladu sondy o návštěvnících obchodně -zábavního centra Olympia v Brně Modřicích
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Studijní opory pro posluchače Univerzity třetího věku : I. ročník
ISBN
978-80-7375-029-9
Number of pages of the result
3
Pages from-to
19-21
Number of pages of the book
—
Publisher name
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita
Place of publication
V Brně
UT code for WoS chapter
—