Regional food brands - tool to a successful region development and consumer loyalty
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00108637" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00108637 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Regionální značka potravin jako nástroj rozvoje regionu a loajality
Original language description
Příspěvek se zabývá možností vytvoření a využití regionální značky potravin jako komunikačního nástroje. Sleduje potřeby producentů a akceptaci značky spotřebiteli. Dále článek diskutuje vnímání biopotravin a značky bio.
Czech name
Regionální značka potravin jako nástroj rozvoje regionu a loajality
Czech description
Příspěvek se zabývá možností vytvoření a využití regionální značky potravin jako komunikačního nástroje. Sleduje potřeby producentů a akceptaci značky spotřebiteli. Dále článek diskutuje vnímání biopotravin a značky bio.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Management, economics and business development in the new european conditions
ISBN
978-80-7204-532-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
100-100
Publisher name
Akademické nakladatelství CERM
Place of publication
Brno
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—