All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Regional brand as a communication tool

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00108659" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00108659 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Regionální značka jako nástroj komunikace

  • Original language description

    Příspěvek pojednává o možnosti vytvoření a využití regionální značky biopotravin jako komunikačního nástroje. Povědomí o biopotravinách a státní značce BIO, kterou mají právo certifikované biopotraviny nést, je nízké. K dalšímu rozvoji trhu je nutná informačně vzdělávací kampaň a zvýšená marketingová podpora domácích producentů stejně jako zahraničních dodavatelů. V oblasti konvenčních potravin vyvíjí aktivitu Státní zemědělský intervenční fond s národní značkou KLASA. České biopotraviny jsou národní značkou reprezentovány z iniciativy soukromého zpracovatele a obchodníka.

  • Czech name

    Regionální značka jako nástroj komunikace

  • Czech description

    Příspěvek pojednává o možnosti vytvoření a využití regionální značky biopotravin jako komunikačního nástroje. Povědomí o biopotravinách a státní značce BIO, kterou mají právo certifikované biopotraviny nést, je nízké. K dalšímu rozvoji trhu je nutná informačně vzdělávací kampaň a zvýšená marketingová podpora domácích producentů stejně jako zahraničních dodavatelů. V oblasti konvenčních potravin vyvíjí aktivitu Státní zemědělský intervenční fond s národní značkou KLASA. České biopotraviny jsou národní značkou reprezentovány z iniciativy soukromého zpracovatele a obchodníka.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Hradecké ekonomické dny 2007/II Ekonomický růst a rozvoj regionů

  • ISBN

    978-80-7041-824-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    131-139

  • Publisher name

    Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article