Regional brand as a communication tool
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00108659" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00108659 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Regionální značka jako nástroj komunikace
Original language description
Příspěvek pojednává o možnosti vytvoření a využití regionální značky biopotravin jako komunikačního nástroje. Povědomí o biopotravinách a státní značce BIO, kterou mají právo certifikované biopotraviny nést, je nízké. K dalšímu rozvoji trhu je nutná informačně vzdělávací kampaň a zvýšená marketingová podpora domácích producentů stejně jako zahraničních dodavatelů. V oblasti konvenčních potravin vyvíjí aktivitu Státní zemědělský intervenční fond s národní značkou KLASA. České biopotraviny jsou národní značkou reprezentovány z iniciativy soukromého zpracovatele a obchodníka.
Czech name
Regionální značka jako nástroj komunikace
Czech description
Příspěvek pojednává o možnosti vytvoření a využití regionální značky biopotravin jako komunikačního nástroje. Povědomí o biopotravinách a státní značce BIO, kterou mají právo certifikované biopotraviny nést, je nízké. K dalšímu rozvoji trhu je nutná informačně vzdělávací kampaň a zvýšená marketingová podpora domácích producentů stejně jako zahraničních dodavatelů. V oblasti konvenčních potravin vyvíjí aktivitu Státní zemědělský intervenční fond s národní značkou KLASA. České biopotraviny jsou národní značkou reprezentovány z iniciativy soukromého zpracovatele a obchodníka.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Hradecké ekonomické dny 2007/II Ekonomický růst a rozvoj regionů
ISBN
978-80-7041-824-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
131-139
Publisher name
Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové
Place of publication
Hradec Králové
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—