All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The factors influencing the consumers' interest in organic foodstuff

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00112512" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00112512 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Faktory ovlivňující zájem spotřebitelů o biopotraviny

  • Original language description

    Příspěvek uvádí dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na možnosti zvyšování spotřeby biopotravin cestou motivace spotřebitelů. Faktory ovlivňující zájem spotřebitelů o biopotraviny jsou odvozeny z dotazníkového šetření, prováděného jak mezi přímými spotřebiteli, tak mezi obchodníky s biopotravinami. Mezi hlavní faktory ovlivňující zájem spotřebitelů je možno zařadit cenu biopotravin, příjmy rodin, počet prodejních míst, strukturu nabídky, informovanost spotřebitelů a způsob propagace biopotravin.

  • Czech name

    Faktory ovlivňující zájem spotřebitelů o biopotraviny

  • Czech description

    Příspěvek uvádí dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na možnosti zvyšování spotřeby biopotravin cestou motivace spotřebitelů. Faktory ovlivňující zájem spotřebitelů o biopotraviny jsou odvozeny z dotazníkového šetření, prováděného jak mezi přímými spotřebiteli, tak mezi obchodníky s biopotravinami. Mezi hlavní faktory ovlivňující zájem spotřebitelů je možno zařadit cenu biopotravin, příjmy rodin, počet prodejních míst, strukturu nabídky, informovanost spotřebitelů a způsob propagace biopotravin.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Ekologické zemědělství - Organic farming 2007

  • ISBN

    978-80-213-1611-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    5-7

  • Publisher name

    Czech University of Agriculture

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Jan 1, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article