Nasazení informačního systému ReLa ve výuce předmětu Marketing II.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113273" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113273 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nasazení informačního systému ReLa ve výuce předmětu Marketing II
Original language description
(mendelnet 2007 - demo) Informační systém ReLa (research laboratory) byl nasazen ve výuce předmětu Marketing II. V textu se zmirňují tři pohledy na jeho nasazení do výuky -- vyučující, programátor, integrátor.
Czech name
Nasazení informačního systému ReLa ve výuce předmětu Marketing II
Czech description
(mendelnet 2007 - demo) Informační systém ReLa (research laboratory) byl nasazen ve výuce předmětu Marketing II. V textu se zmirňují tři pohledy na jeho nasazení do výuky -- vyučující, programátor, integrátor.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
MendelNet PEF 2007
ISBN
978-80-903966-6-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
1-8
Publisher name
Petr Novák -- Gimli
Place of publication
Praha
Event location
Brno
Event date
Nov 27, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—