All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Bargaining power of buyers in Czech brewing industry

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00115356" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00115356 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vyjednávací vliv kupujících v českém pivovarnictví

  • Original language description

    Příspěvek se zaměřuje na odvětví pivovarnictví v ČR a analyzuje vyjednávací vliv kupujících v tomto odvětví. Metodika vychází z Porterova modelu hybných sil konkurence v odvětví, který uvádí osm specifických faktorů, kterým je třeba věnovat pozornost připosuzování vyjednávacího vlivu kupujících. České pivovarnictví je hodnoceno jako odvětví, vůči kterému mají kupující velkou vyjednávací sílu, což se projevuje tlakem na pivovary a snižuje jejich možné zisky. Vývoj jednotlivých vlivů je však velmi dynamický a je třeba ho neustále sledovat, abychom získali lepší obraz možných změn v budoucnosti. Příspěvek je součástí řešení výzkumného záměru PEF MZLU v Brně, č. MSM 6215648904.

  • Czech name

    Vyjednávací vliv kupujících v českém pivovarnictví

  • Czech description

    Příspěvek se zaměřuje na odvětví pivovarnictví v ČR a analyzuje vyjednávací vliv kupujících v tomto odvětví. Metodika vychází z Porterova modelu hybných sil konkurence v odvětví, který uvádí osm specifických faktorů, kterým je třeba věnovat pozornost připosuzování vyjednávacího vlivu kupujících. České pivovarnictví je hodnoceno jako odvětví, vůči kterému mají kupující velkou vyjednávací sílu, což se projevuje tlakem na pivovary a snižuje jejich možné zisky. Vývoj jednotlivých vlivů je však velmi dynamický a je třeba ho neustále sledovat, abychom získali lepší obraz možných změn v budoucnosti. Příspěvek je součástí řešení výzkumného záměru PEF MZLU v Brně, č. MSM 6215648904.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Marketing v teórii, výskume a praxi

  • ISBN

    978-80-8069-957-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    216-220

  • Publisher name

    Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

  • Place of publication

    Vydavateľské a edičné stredisko SPU v Nitre

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article