Bargaining power of buyers in Czech brewing industry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00115356" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00115356 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vyjednávací vliv kupujících v českém pivovarnictví
Original language description
Příspěvek se zaměřuje na odvětví pivovarnictví v ČR a analyzuje vyjednávací vliv kupujících v tomto odvětví. Metodika vychází z Porterova modelu hybných sil konkurence v odvětví, který uvádí osm specifických faktorů, kterým je třeba věnovat pozornost připosuzování vyjednávacího vlivu kupujících. České pivovarnictví je hodnoceno jako odvětví, vůči kterému mají kupující velkou vyjednávací sílu, což se projevuje tlakem na pivovary a snižuje jejich možné zisky. Vývoj jednotlivých vlivů je však velmi dynamický a je třeba ho neustále sledovat, abychom získali lepší obraz možných změn v budoucnosti. Příspěvek je součástí řešení výzkumného záměru PEF MZLU v Brně, č. MSM 6215648904.
Czech name
Vyjednávací vliv kupujících v českém pivovarnictví
Czech description
Příspěvek se zaměřuje na odvětví pivovarnictví v ČR a analyzuje vyjednávací vliv kupujících v tomto odvětví. Metodika vychází z Porterova modelu hybných sil konkurence v odvětví, který uvádí osm specifických faktorů, kterým je třeba věnovat pozornost připosuzování vyjednávacího vlivu kupujících. České pivovarnictví je hodnoceno jako odvětví, vůči kterému mají kupující velkou vyjednávací sílu, což se projevuje tlakem na pivovary a snižuje jejich možné zisky. Vývoj jednotlivých vlivů je však velmi dynamický a je třeba ho neustále sledovat, abychom získali lepší obraz možných změn v budoucnosti. Příspěvek je součástí řešení výzkumného záměru PEF MZLU v Brně, č. MSM 6215648904.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Marketing v teórii, výskume a praxi
ISBN
978-80-8069-957-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
216-220
Publisher name
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Place of publication
Vydavateľské a edičné stredisko SPU v Nitre
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—