All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Fame -- oldest communication medium

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00115524" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00115524 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketing v teorii, výzkumu a praxi

  • Original language description

    Všichni lidé, kteří žijí v civilizované společnosti, jsou denně téměř doslova "zavalováni" nepřeberným množstvím informací všeho druhu. Původní tzv. "klasická" média, jako noviny a časopisy, plakáty, rozhlas a televize jsou v posledních letech nadmíru úspěšně doplňovány internetem a s ním souvisejícím množstvím e-mailů, z nichž bývá mnoho nevyžádaných, tzv. spamů. Velká část těchto informací je založena na pravdivém podkladu. K těm se řadí např. reklamní sdělení o firmách a jejich nabídce nebo akční slevy zboží v obchodech apod. Mnoho informací však o něčem vypovídá mylně či alespoň nepravdivě, a to ať už přímo záměrně

  • Czech name

    Marketing v teorii, výzkumu a praxi

  • Czech description

    Všichni lidé, kteří žijí v civilizované společnosti, jsou denně téměř doslova "zavalováni" nepřeberným množstvím informací všeho druhu. Původní tzv. "klasická" média, jako noviny a časopisy, plakáty, rozhlas a televize jsou v posledních letech nadmíru úspěšně doplňovány internetem a s ním souvisejícím množstvím e-mailů, z nichž bývá mnoho nevyžádaných, tzv. spamů. Velká část těchto informací je založena na pravdivém podkladu. K těm se řadí např. reklamní sdělení o firmách a jejich nabídce nebo akční slevy zboží v obchodech apod. Mnoho informací však o něčem vypovídá mylně či alespoň nepravdivě, a to ať už přímo záměrně

Classification

  • Type

    M - Conference organization

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Event location

    Podkylava

  • Event country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Event starting date

  • Event ending date

  • Total number of attendees

    120

  • Foreign attendee count

    0

  • Type of event by attendee nationality

    CST - Celostátní akce