Marketing research of image Znojmo
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00115573" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00115573 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingový výzkum image Znojma
Original language description
Příspěvek se zabývá problematikou image měst Znojma. Začíná teoretickým vysvětlením pojmu image města. Potom je prezentován vlastní empirický marketingový výzkum image Znojma, realizovaný v březnu 2007
Czech name
Marketingový výzkum image Znojma
Czech description
Příspěvek se zabývá problematikou image měst Znojma. Začíná teoretickým vysvětlením pojmu image města. Potom je prezentován vlastní empirický marketingový výzkum image Znojma, realizovaný v březnu 2007
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z 2. mezinárodní vědecké konverence Nové trendy - nové nápady 2007
ISBN
978-80-903914-2-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
414
Pages from-to
72-74
Publisher name
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
Place of publication
Znojmo
Event location
Znojmo
Event date
Nov 22, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—