Marketing of local development and tourism
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00117538" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00117538 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing místního rozvoje a cestovního ruchu
Original language description
Marketing místního rozvoje a cestovního ruchu má využití nástrojů a postupů marketingu při sociálně-ekonomickém rozvoji místa a jeho cestovního ruchu.
Czech name
Marketing místního rozvoje a cestovního ruchu
Czech description
Marketing místního rozvoje a cestovního ruchu má využití nástrojů a postupů marketingu při sociálně-ekonomickém rozvoji místa a jeho cestovního ruchu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-903914-3-7
Number of pages
120
Publisher name
Soukrokmá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.
Place of publication
Znojmo
UT code for WoS book
—