Buying behavior of households in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00122010" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00122010 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Buying behavior of households in the Czech Republic
Original language description
Příspěvek analyzuje výsledky celostátního dotazníkového šetření, které se uskutečnilo na přelomu let 2005/2006. Cílem této analýzy bylo zjistit, jak české domácnosti nakupují potraviny, oděvy, obuv a vybavení domácností (nábytek, elektroniku, kuchyňské spotřebiče atd.) a které faktory toto jejich nákupní chování ovlivňují.
Czech name
Buying behavior of households in the Czech Republic
Czech description
Příspěvek analyzuje výsledky celostátního dotazníkového šetření, které se uskutečnilo na přelomu let 2005/2006. Cílem této analýzy bylo zjistit, jak české domácnosti nakupují potraviny, oděvy, obuv a vybavení domácností (nábytek, elektroniku, kuchyňské spotřebiče atd.) a které faktory toto jejich nákupní chování ovlivňují.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
International Journal of Management Cases
ISBN
—
ISSN
1741-6264
e-ISSN
—
Number of pages
170
Pages from-to
—
Publisher name
Access Press UK, 1 Hillside Gardens , Darwen
Place of publication
Lancashire, BB3 2NJ
Event location
Nicosia
Event date
Mar 26, 2008
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—