Situation analysis of the internal environment of a company
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00130521" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00130521 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Situační analýza vnitřního prostředí pivovaru a sodovkárny Jihlava
Original language description
Pivovarství patří v našem státě k významným oborům potravinářského průmyslu s mnohaletou úspěšnou tradicí. Nejproslulejší výrobky našeho pivovarsko-sladařského průmyslu, jimiž jsou slad a pivo, představují důležité exportní položky, stejně jako základnísurovina chmel. Situace na trhu piva se v současnosti dramaticky mění. Menší místní a regionální pivovary bojují v ostré konkurenci s kapitálově silnými a masovou reklamou podporovanými výrobci piva rozšiřováním a inovováním svého výrobního portfolia. Vývoj pivovarnictví se dá očekávat v tendencích ostatních evropských států, kde je dvacítka velkých pivovarů na tisíc malých. Strategie tuzemské produkce spočívá v zachování výroby klasického českého piva. Malé pivovary vidí příležitost k růstu především vpivní turistice, od pivních stezek přes prohlídky pivovarů až po pivní slavnosti. Tento článek prostřednictvím Porterova hodnotového řetězce posuzuje složky vnitřního prostředí společnosti Pivovar a sodovkárna Jihlava, a. s. a i
Czech name
Situační analýza vnitřního prostředí pivovaru a sodovkárny Jihlava
Czech description
Pivovarství patří v našem státě k významným oborům potravinářského průmyslu s mnohaletou úspěšnou tradicí. Nejproslulejší výrobky našeho pivovarsko-sladařského průmyslu, jimiž jsou slad a pivo, představují důležité exportní položky, stejně jako základnísurovina chmel. Situace na trhu piva se v současnosti dramaticky mění. Menší místní a regionální pivovary bojují v ostré konkurenci s kapitálově silnými a masovou reklamou podporovanými výrobci piva rozšiřováním a inovováním svého výrobního portfolia. Vývoj pivovarnictví se dá očekávat v tendencích ostatních evropských států, kde je dvacítka velkých pivovarů na tisíc malých. Strategie tuzemské produkce spočívá v zachování výroby klasického českého piva. Malé pivovary vidí příležitost k růstu především vpivní turistice, od pivních stezek přes prohlídky pivovarů až po pivní slavnosti. Tento článek prostřednictvím Porterova hodnotového řetězce posuzuje složky vnitřního prostředí společnosti Pivovar a sodovkárna Jihlava, a. s. a i
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis : Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno = Acta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Volume of the periodical
LVI
Issue of the periodical within the volume
6
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—