Customer Satisfaction Index Calculation Service
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00130759" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00130759 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Customer Satisfaction Index Calculation Service
Original language description
The article describes the service of calculating the Customer satisfaction index (CSI) that is used in educational and research processes at Faculty of Business and Economics of MUAF Brno. Methodology of calculation, technological solution and possibilities of application utilization are included.
Czech name
Služba výpočtu indexu spokojenosti zákazníka
Czech description
Příspěvek popisuje službu výpočtu indexu spokojenosti zákazníka pro účely výzkumu a výuky na PEF MZLU v Brně. Obsahuje popis metodiky výpočtu, technologické řešení aplikace a možnosti jejího využití.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Proceedings of the conference ICL 2008
ISBN
978-3-89958-353-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
—
Publisher name
International Association of Online Engineering
Place of publication
Wien
Event location
Villach
Event date
Jan 1, 2008
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—